וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינית חמושה בסכין נתפסה בדרכה להתנחלות מעלה שומרון

27.12.2015 / 11:30

האישה נעצרה לאחר שעוררה את חשדו של רבש"צ היישוב, שהתקדם לכיוונה, ובתגובה השליכה לפי החשד סכין וניסתה לברוח לכיוון כפר עזון. מוקדם יותר נפצע קל חייל צה"ל בן 21 בפיגוע דקירה בירושלים

עריכה: יאיר דניאל

פלסטינית נתפסה הבוקר (ראשון) עם סכין באזור ההתנחלות מעלה שומרון. האישה נתפסה לאחר שעוררה את חשדו של רבש"צ היישוב. הוא הבחין בה והתקדם לכיוונה, ובתגובה היא השליכה את הסכין וניסתה לברוח לכיוון כפר עזון, אך נתפסה.

קודם לכן נפצע באורח קל חייל בן 21 בפיגוע דקירה בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים. מאבטח שהיה במקום, רחוב הצבי פינת ירמיהו, השתלט על המחבל עד להגעת הכוחות למקום, שעצרו אותו. כוחות מגן דוד אדום פינו את החייל לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

לקריאה נוספת:
חייל נפצע קל בפיגוע דריסה במחסום ליד שכם; המחבל נורה
ניסיון פיגוע בירושלים: מחבל ניסה לדקור שוטר - וחוסל
תיעוד: ניסיון פיגוע הדקירה בירושלים - וחיסול המחבל

מעצר מחבלת במעלה שומרון אחרי ניסיון דקירה. צילום מחלקת בטחון מ.א  שומרון, מערכת וואלה! NEWS
הפלסטינית לאחר מעצרה בסמוך ליישוב מעלה שומרון, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, צילום מחלקת בטחון מ.א שומרון

מחקירת האירוע עולה כי המחבל הוא תושב עזריה בן 30, המחזיק בתעודת זהות ישראלית. הוא דקר את הצעיר בפלג גופו העליון וניסה לעשות בשנית, אך נהדף על ידי החייל ונפל לרצפה. מאבטח שהבחין בנעשה הרחיק את הסכין והשתלט על המחבל, עד הגעת הכוחות שהיו בתחנה המרכזית.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב משה אדרי, סיפר כי הפיגוע יכול היה להסתיים באסון כבד יותר. "העירנות והתושיה של המאבטח, כמו גם תגובתו המהירה והנחושה, מנעו פיגוע גדול בסמוך לתחנה המרכזית. המשטרה ממשיכה בהיערכות המבצעית המוגברת בעיר לשמירה על ביטחון הציבור ושגרת החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully