וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ת"א נעצר בחשד להסתה בפייסבוק: "את נתניהו צריך לרצוח - מיד"

26.12.2015 / 20:13

האיש, שפרסם בחודשים האחרונים בחשבונותיו ברשתות החברתיות את תמונותיו של ראש הממשלה במדים נאציים, חשוד באיומים ובפרסום דברי הסתה. גם תמונותיהם של שרת התרבות מירי רגב, מפכ"לי משטרה ופעילי ימין בבגדים נאציים פורסמו בחשבונו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות שפרסם החשוד בחשבון הטוויטר שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה הערב (שבת) גבר כבן 70 מתל אביב בגין פרסום איומים ודברי הסתה ונאצה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואנשי ציבור נוספים, בהם השרה מירי רגב ומפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, וקודמו יוחנן דנינו.

על פי החשד, במהלך החודשים האחרונים קרא האיש בחשבונותיו בפייסבוק ובטוויטר לרצח ולפגיעה באנשי ציבור, ואף פרסם את תמונתם לבושים מדי אס אס, עונדים צלבי קרס ומעוטרים בשפמו של אדולף היטלר.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהיג דאעש: "אללה קיבץ את היהודים בישראל כדי שיהיה קל להילחם בהם"
דני דיין על עיכוב מינויו לשגריר: "זה סימון אנשים, עליית מדרגה"
חיילים מצרים ירו למוות בצעיר ששחה מעזה - והפלסטינים זועמים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיהם של בן ארי, מרזל, שפכל ובן גביר במדים נאציים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין התבטאויותיו, הקריאה "לרצוח את בנימין נתניהו מיד, אחרת הסוף שלנו כבר מחר", כשמתחתיה תמונתו של ראש הממשלה מולבשת על גופת חזיר ועל גופו של היטלר. בפוסט אחר כתב: "ביבי רוצה לשלוט על ממלכה שהיא מבחינת צבא מעל כל פרופורציה, אך הכוח יכול להוציא אדם מדעתו, (כמו) שקרה להיטלר".

החשוד גם יצא נגד שרת התרבות מירי רגב, ואמר שהיא "מזכירה את שר החינוך הנאצי ששם לנגד עיניו את החינוך הנציונל סוציאליסטי". גם את תמונתה של רגב פרסם החשוד במדים נאציים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונתו של מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, לצד השחקן לואי דה פינס, קומיקאי צרפתי שגילם שוטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד לא חסך שבטו גם מפעיל הימין ברוך מרזל, חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי ועורכי הדין איתמר בן גביר ויורם שפטל. לפחות בפוסט אחד שפרסם החודש מופיעות תמונתיהם במדים נאציים, לצד תמונת אקדח, ומעליהם כתוב בערבית כי הם "מהווים סכנה", ופועלים "לא רק נגד הערבים אלא גם נגד היהודים".

בנוסף פרסם פוסטים נגד מפכ"ל המשטרה החדש רוני אלשיך, שאותו השווה ללואי דה פינס, שחקן קומדיות צרפתי שנודע בעיקר בתפקידי השוטרים המגוחכים שגילם. בנוסף העלה לחשבון היוטיוב שלו סרטון שבו הוא ניגש אל מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו במסעדה, וקורא לו "נואף ושקרן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully