וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את אמא רעה!": דוגמנית ההלבשה התחתונה שעוררה סערה

29.12.2015 / 9:20

שרה סטייג', דוגמנית מלוס אנג'לס, העלתה תמונה מתא מדידה בו היא מציגה את גופה החטוב בעוד בנה בן ה-8 חודשים ישן על הרצפה. העוקבים לא אהבו את זה

אינסטגרם

הדוגמנית שרה סטייג' פרצה לתודעה בחודש מרץ האחרון, אז הייתה בחודש השמיני להיריונה והעלתה תמונה חושפנית לרשתות החברתיות. סטייג', שלבשה תחתונים וחזייה בלבד, הציגה ריבועים בבטן ועוררה את חמתם של הגולשים שמיהרו להגיב, בעיקר בצורה שלילית, על הגזרה החטובה. אחרים הביעו דאגה אמיתית לבריאותו של העובר, אך האם היועדת מיהרה להרגיע את הרוחות ואמרה שכל פעילות גופנית מבוצעת בהשגחה ופיקוח.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

חודש לאחר מכן הביאה שרה לעולם את בנה ג'יימס האנטר, שנולד במשקל תקין לחלוטין של 3.6 קילוגרמים. "תודה על כל התגובות התומכות במהלך המסע הארוך הזה, שמתחיל ממש עכשיו", כתבה הדוגמנית ל-1.7 מיליון העוקבים בחשבון שלה. ארבעה ימים לאחר מכן העלתה תמונת סלפי עם בטן שטוחה מתמיד וירכיים חפות מצלוליטיס.

שרה סטייג'. אינסטגרם, צילום מסך
ככה היא נראתה ארבעה ימים אחרי הלידה. כמובן./צילום מסך, אינסטגרם

כעת, שמונה חודשים מאוחר יותר, עומדת הדוגמנית במרכזה של סערה נוספת שנגרמה, גם הפעם, בגלל תמונת סלפי. סטייג' צילמה את עצמה בתא מדידה כשהייתה בעיצומו של מסע קניות. מה שעורר את זעמם של הגולשים היה בנה הקטן שישן על הרצפה של תא המדידה. התגובות לא איחרו להגיע. "להניח את בנך ישירות על הרצפה כדי שתוכלי לצלם סלפי? אמ אמא גרועה!", כתבה מגיבה אחת, ואחר שאל אם חוק חמש השניות חל גם על תינוקות.

עוד באותו נושא

הרשת גועשת: כך נראית הדוגמנית שרה סטייג’ בחודש השמיני להריונה

לכתבה המלאה
שרה סטייג'. דיילי מייל, צילום מסך
התמונה שעוררה זעם: התינוק ישן על הרצפה, האם מצלמת סלפי/צילום מסך, דיילי מייל

אחרי שראתה את התגובות הזועמות, סטייג' צילמה את התינוק שוב וכתבה שהוא ישן על שמיכה נקיה לחלוטין ושהיא לא רצתה להעיר אותו. הגולשים, למרבה הפלא, לא התרצו. "שמיכה נקיה או לא, בחיים לא הייתי מניחה את הילד שלי על הרצפה בתא מדידה. אם את נמצאת במקום ציבורי וצריכה להניח את הילד שלך על רצפה - את צריכה לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully