וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת פעילי הימין: המשטרה הודיעה כי היא חוקרת חשד להסתה

24.12.2015 / 9:48

לאחר פרסום תיעוד החתונה שבה נראו החוגגים מניפים רובים ובקבוקי תבערה - וגם נועצים סכין בתמונת עלי דוואבשה - הודיעה המשטרה שהיא חוקרת את האירוע זה כמה ימים, ובידה מידע נוסף שאינו חלק מהסרטון. עו"ד בן גביר: "התביישתי". ריאיון לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

משטרת מחוז ש"י הודיעה הבוקר (חמישי) על פתיחת חקירה בחשד לעבירות הסתה ועבירות נוספות בעקבות סרטון החתונה של זוג מוכר בימין הקיצוני שפורסם אמש. לפי המשטרה, החקירה נפתחה כבר לפני כמה ימים בגין עבירות רבות. זאת, לאחר שנאסף חומר חקירה רב, שרק חלק מזערי ממנו הוצג בסרטון, והועבר לפרקליטות לשם מתן אישור לפתיחת החקירה. האישור ניתן, והחקירה הוטלה על היחידה לפשיעה לאומנית ביחידה המרכזית של מחוז ש"י.

בסרטון שפורסם אמש בחדשות 10 נראים עשרות חבריהם של בני הזוג מניפים רובים, סכינים ובקבוקי תבערה. על אחת הסכינים ננעצה תמונתו של עלי דוואבשה, התינוק בן השנה וחצי שנשרף למוות כשביתו הוצת בכפר דומא בסוף חודש יולי. חברי החתן והכלה הם גם חברים של כמה מהעצורים הנחקרים בשב"כ בחשד לרצח שלושת בני משפחת דוואבשה. בסרטון נראים כלי הנשק עוברים מיד ליד ובקבוקי תבערה, המסמלים את האמצעים שבהם הוצת בית דוואבשה. בתיעוד נראים גם ילדים אוחזים באקדחים.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
שני פצועים בינוני וקל בפיגוע דקירה באזור התעשייה אריאל
חמאס ימשיך לתכנן פיגועי התאבדות בישראל: המטרה - פירוק הרשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמה ילדים טיפשים עושים מעשה מטומטם" החוגגים בחתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד איתמר בן גביר, שמייצג את אחד החשודים בפרשת הצתת הבית ורצח משפחת דוואבשה בכפר דומא, סיפר כי הוא נכח בחתונה. "ראיתי אותם רוקדים, חשבתי שהם אוחזים בתמונות העצירים ולא בתמונות דוואבשה, רק אחר כך הבנתי שהם אוחזים בתמונות של בני המשפחה והתביישתי", טען. "כמה ילדים טיפשים עושים מעשה מטומטם. אחר כך גם צרחתי על מי שצריך לצרוח".

לדבריו, "צריך לקחת את הדברים בפרופרוציה. אני דורש לא להכליל, זה שילד בן 15 רוקד עם תמונה, לא צריך להכליל את כל נוער הגבעות. כמשדברים על ערבים, מקפידים לדבר על מפגע בודד, ולא מכלילים, גם אם מדובר ב-20 או 30. לא מדובר בכל נוער הגבעות".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בן גביר טען כי אינו מצדיק את שאירע, אולם המשיך לטעון שאין להוציא את האירוע "מפרופורציה", כך לדבריו. "יש פה טרור, חברים שלהם נרצחים, יש קיפוח, הם מתוסכלים, צריך לשאול מה גורם להם לעשות את המעשים המטומטמים האלה".

בהתייחסו לביקורת שעלתה בימים האחרונים, לפיה השב"כ מתעלל בחשודים בפרשת דומא, הוסיף בן גביר כי הפצת הסרטון היא ניסיון להסיט את השיח. "אין תקדים לזה שמועצת יש"ע מפיצה סרטונים של חתונה, אין תקדים לזה שמערכת הביטחון מחרימה סרטון של חתונה ומפיצה אותו. אנחנו באמצע קמפיין נגד העינויים של השב"כ וזה מסיט את הנושא מפרשת העינויים. המטרה היא להסיט את הדיון מההתעללות בעצירים", אמר.

ארגון רבני צהר: להקיא את הקיצונים המטורפים מתוכנו

בארגון רבני צהר התייחסו לתיעוד וטענו כי מדובר ב"סרטון מזעזע". לדבריהם, "זהו אות קלון ובושה לחברה הישראלית. אנו קוראים לכל הרבנים, פוליטיקאים מכל המפלגות, אנשי חינוך, מנהיגי הקהילות וכל מי שציבור עומד מאחוריו - להקיא מתוכו את אותם קיצונים מטורפים. בשעה זו אנו מחזקים את השב"כ, יחד עם כל שאר זרועות הביטחון, במלחמתם נגד הטרור החיצוני אבל גם נגד זרעי הטרור הפנימי המסוכן לקיומה של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully