וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: מאות כלבים גויסו כדי להרגיע נוסעים לחוצים לפני החגים

24.12.2015 / 9:05

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

הרב ראובן בירמאכר שנדקר אתמול למוות בעיר העתיקה שבירושלים, הובא הלילה למנוחות בקריית יערים. הלווייתו של עופר בן ארי בן ה-46, שנפגע מירי שוטרות משמר הגבול שהגיעו לזירה, תיערך הצהריים בירושלים. מצבו של הפצוע מהפיגוע השתפר במהלך הלילה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש לסרטון החתונה שפורסם בחדשות 10 שבו נראים פעילי ימין קיצוני דוקרים את תמונתו של הפעוט עלי דוואבשה. "התמונות המזעזעות ששודרו הערב, מראות את פניה האמיתיות של קבוצה המהווה סכנה לחברה הישראלית ולביטחון ישראל", אמר נתניהו.

הממשל האמריקני ניסה להביא לקריסת משטר אסד באמצעות עידוד הפיכה צבאית, אך ללא הצלחה - כך פרסם הלילה העיתון וול סטריט ג'ורנל. עוד דווח כי לאחר מכן ניהל ממשל אובמה מגעים חשאיים עם גורמים במשטר אסד, בניסיון כושל להביא את הנשיא הסורי לרדת מכסאו.

תקופת החגים יכולה להיות גם תקופה מלחיצה, בחברת התעופה האמריקנית יונייטד איירליינס מצאו פתרון וגייסו 230 כלבים חברותיים במיוחד כדי להרגיע את הנוסעים הלחוצים שנוסעים הביתה לחגים. הנוסעים מצדם נהנו מהחברים על ארבע ושיתפו שלל תמונות שלהם ברשתות החברתיות.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully