וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פצועים בינוני וקל בפיגוע דקירה באזור התעשייה אריאל

24.12.2015 / 9:12

מחבל בעל היתר עבודה דקר מאבטח ומאבטחת בשער הכניסה לאזור התעשייה שנמצא ממערב לעיר, פצע אותם - ונורה על ידם למוות. צוותי מד"א פינו את הפצוע במצב בינוני ואת הפצועה במצב קל לבית החולים בילינסון. כשעה לאחר מכן ניסה מחבל לדקור חייל עם מברג בהר חברון וחוסל

צילום: הצלה יו"ש, מד"א, נדב גולדשטיין - TPS, ניב אהרונסון; עריכה: יאיר דניאל

מאבטח ומאבטחת בני 24 נפצעו באורח בינוני וקל בפיגוע דקירה שאירע הבוקר (חמישי) באזור התעשייה הסמוך לאריאל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשני הפצועים ופינו אותם לבית החולים בילינסון. המחבל נורה למוות על ידי המאבטחים. שעה קלה לאחר מכן ניסה מחבל פלסטיני לדקור עם מברג חייל בצומת הכבשים באזור הר חברון. הכוחות ירו בו למוות.

ממד"א נמסר כי המאבטח כבן 24 פונה תחילה במצב בינוני עד קשה בהכרה מלאה ויציב עם פצעי דקירה מרובים בפלג גופו העליון. אולם בבית החולים הוגדר מצבו בינוני. המאבטחת כבת 24 פונתה במצב קל בהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופה העליון. מדוברות המשטרה נמסר כי המחבל הגיע לשער הכניסה לאזור התעשייה אריאל ודקר את השניים, שבתגובה, ירו בו למוות.

המחבל מהפיגוע באריאל הוא מוחמד זהראן בן 22 מהכפר הפלסטיני א-דיכ שבמערב השומרון. זהראן, בעל היתר עבודה באזור התעשייה, הגיע היום לעבודתו כרגיל. אולם הוא יצא באמצע העבודה מהמפעל שבו הוא עובד, הגיע לש.ג, הפתיע את המאבטחים ודקר אותם.

פיגוע אריאל 24 דצמבר 12. נדב גולדשטיין, תצפית TPS
גופת המחבל/תצפית TPS, נדב גולדשטיין

הפרמדיקים של מד"א תומר פיין ויניב בקיש סיפרו: "סמוך לעמדת השמירה בכניסה לאזור התעשייה ראינו צעיר וצעירה יושבים בהכרה מלאה, הצעיר סבל מפצעי דקירה מרובים בפלג גופו העליון והצעירה סבלה מפצע דקירה בראש, אנשים שהיו במקום התחילו לסייע להם. הענקנו להם טיפול ראשוני בשטח ופינינו אותם במהירות תוך טיפול רפואי כשהצעיר במצב בינוני עד קשה והצעירה במצב בינוני".

אליהו שבירו ראש עיריית ישראל אמר במשדר באולפן וואלה! NEWS כי "מדובר באזור תעשייה שעובדים בו גם פלסטינים. הפיגוע הזה מצטרף לאירועים רבים שאנו חווים בתקופה האחרונה בכל שטחי מדינת ישראל. ברעננה רק ביום שבת חווינו אותו דבר, זה לא משהו ממוקד לאזור שלנו, אנחנו נמצאים באותו מצב כמו כל מדינת ישראל".

שבירו הסביר כי "אנחנו עדיין לא יודעים את זהותו של המחבל אבל אני מעריך שבזמן הקרוב נדע יותר ואיך להתמודד עם הדברים בהמשך. אני שולח את איחולי ההחלמה למאבטחים.
הם עשו עבודה כמו שצריך, כשבסופו של דבר נטרלו את המחבל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיגוע אריאל. רועי עוז, תצפית TPS
פיגוע אריאל/תצפית TPS, רועי עוז

הבוקר חל שיפור במצבו של הגבר שנפצע אתמול באורח קשה בפיגוע הדקירה בשער יפו שבירושלים. הגבר פונה לבית החולים שערי צדק שבבירה כשהוא מורדם ומונשם, ואילו הבוקר הוא כבר שב להכרה ונושם בכוחות עצמו. הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגיה לב-חזה ומצבו יציב.

בפיגוע שאירע אתמול נהרגו שני בני אדם, עופר בן ארי, תושב ירושלים בן 46, נשוי ואב לשתי בנות וראובן בירמאכר, אב לשבעה בן 45 מהיישוב קריית יערים שליד הבירה. השניים פונו לבית החולים במצב קשה גם כן, ומתו מפצעיהם כמה שעות לאחר מכן. בן ארי נפגע מאש שוטרות מג"ב שירו למוות במחבלים. בירמאכר נפצע מדקירות בחלקים שונים בגופו. בירמאכר נקבר אתמול ביישובו ואילו בן ארי יובא למנוחות היום בשעה 14:00 בירושלים.

פיגוע אריאל 24 דצמבר 12. נדב גולדשטיין, תצפית TPS
אזור הפיגוע/תצפית TPS, נדב גולדשטיין
פיגוע אריאל 24 דצמבר 12. נדב גולדשטיין, תצפית TPS
פיגוע אריאל 24 דצמבר 12/תצפית TPS, נדב גולדשטיין
פצועים מהפיגוע באריאל בבלינסון. ניב אהרונסון
פינוי הפצועים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully