וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בחדר המורים: כוורת התגלתה בקיר, והתלמידים נהנו מהדבש

24.12.2015 / 14:22

מכת דבורים אדירה בבית ספר בבאר שבע הביאה לתגלית יוצאת דופן: הדבורים הקימו כוורת באחד הקירות, ובה דלי שלם של דבש טרי. הצוות החליט להשתמש בדבש למטרות לימודיות. "הילדים שמחו", סיפר אחד המורים

צילום: יניב מלול, עריכה: גדי וינסטוק

על הדבש ועל העוקץ: מכת דבורים בבית הספר היסודי "נתיב מאיר" שבבאר שבע הסתיימה בצורה חיובית, כאשר לאחר הדברת הדבורים נמצאה בקיר חדר המורים כוורת גדולה שבה כמות גדולה של דבש. הכוורת שימשה את התלמידים לטובת שיעורי המדעים, והם נהנו מחלות הדבש.

תחילתו של הסיפור הוא כאשר הצוות, ששב לחדר המורים לאחר שבועות ארוכים שבהם אולץ לעבור לחדר אחר בשל ההדברה, הלין על דבורים רבות, שהקשו על המשך השהייה במקום. "לא יכולנו להשתמש בחדר מורים ולא לפתוח חלון כי היו שם המון דבורים, אז פשוט סגרנו את חדר המורים עד שיטפלו בבעיה", סיפר המורה יניב מלול.

לאחר זמן מה, החליטו המורים לטפל בבעיה והזמינו מדביר. "כמות אדירה של דבורים קיננו שם. זה הרתיע את הילדים והמורים מלהתקרב, ובסוף הזמנו מדביר שריסס את המקום עם חומר מיוחד", המשיך מלול.

עוד בוואלה! NEWS:
מחברת ספר האזרחות ששוכתב: "מרחמת על המורים והאזרחים בישראל"
הורים נגד "סופר פארם": "שיווקו לתינוקות תרופות המכילות אלכוהול"
אושר בכנסת: ייאסר לחלוטין העישון בבתי ספר, כולל על המורים

כוורת התגלתה בחדר מורים בבית ספר "נתיב מאיר" בבאר שבע. יניב מלול, מערכת וואלה! NEWS
"הילדים ממש התפעלו". הכוורת שנתגלתה בקיר/מערכת וואלה! NEWS, יניב מלול

עם שובם של המורים לחדר הריק, הם הבחינו בלחות באחד הקירות. אב הבית שהוזעק לחדר פירק את חיפוי הגבס שעל הקיר וגילה מאחוריו כוורת עם כמות גדולה של דבש. "מה שלא ידענו זה שהדבורים הספיקו בתקופה הזו ליצור כוורת בתוך הקיר של חדר המורים. כל החלל בין הקיר החיצוני לקיר הגבס התמלא בכמות אדירה של דבש מהכוורת", סיפר מלול והוסיף: "נשפכה שם כמות אדירה של דבש ויערות וחלות דבש. מילאנו דלי שלם של דבש וזה היה מדהים. הילדים ממש התפעלו".

לאחר התלבטות קצרה, החליטו המורים והתלמידים שלא לזרוק את הדבש, אלא להשתמש ביערות למטרות לימוד בשיעורי מדעים שבכיתות הנמוכות. "הילדים מאוד שמחו והתפעלו מכל העניין שנוצר שם", לדבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כוורת התגלתה בחדר מורים בבית ספר "נתיב מאיר" בבאר שבע. יניב מלול, מערכת וואלה! NEWS
"נשפכה שם כמות אדירה של דבש. מילאנו דלי שלם". הדבש בבית הספר/מערכת וואלה! NEWS, יניב מלול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully