וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערף את ראשה והחביאה במזוודה: עובד זר הורשע ברצח זוגתו

22.12.2015 / 15:00

איידן דמיראהן מטורקיה הורשע בדעת רוב ברצח זוגתו, אילונה דניס, אזרחית רומניה, לפני שנתיים. הוא ביתר את גופתה, החביא את ראשה במזוודה וזרק אותה בדרום תל אביב. באי כוחו: "נשקול לערער לעליון"

צילום: יותם רונן, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק

איידן דמיראהן, אזרח טורקיה כבן 50, הורשע היום (שלישי) ברצח זוגתו, אילונה דניס, אזרחית רומניה בת 47, לפני שנתיים. בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע את דמיראהן בדעת רוב ברצח של דניס ב-2013, שגופתה נמצאה ערופת ראש בתוך מזוודה בדרום תל אביב.

עורכי הדין גלאון קפלנסקי וסוזי עוזסיני ארניה, שמייצגים את דמיראהן מטעם הסניגוריה הציבורית, אמרו עם מתן פסק הדין כי "מדובר בתיק מורכב". לטענתם, "בית המשפט היה חלוק בדעותיו - דעת המיעוט קבעה שיש להרשיעו בהריגה בלבד ולזכות מעבירת רצח. אנו נלמד את הכרעת הדין ונשקול הגשת ערעור לבית המשפט העליון".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
נתניהו יוצא להגנת שב"כ: "המתקפות נגדו אינן מקובלות עליי"
חשד: חברות אבטחה גבו "פרוטקשן" מקבלנים - וסחטו מיליונים
גניבות במיליונים והצתות רכוש: חקלאי הדרום "לבד נגד כנופיות השודדים"

הארכת מעצר לאיידן דה מירן לחשוד ברצח אילונה דניס שגופתה בותרה והוכנסה למזוודה, אוגוסט 2013. דרור עינב
טען להגנה עצמית. איידן דמיראהן בבית המשפט ב-2013/דרור עינב

בחודש אוגוסט ב-2013 נמצאה מזוודה ליד תחנת הרכבת ההגנה בדרום תל אביב, ובה גופתה של דניס. במהלך החיפושים באזור שבו אותרה הגופה, נמצאו איברים שנקטעו ממנה - ובהם כפות הידיים והרגליים. במקביל לסריקות נערך תשאול של כל העוברים והשבים באזור הרצח, מקום שבו נמצאים עובדים זרים, חסרי דיור ומסתננים רבים. עם זאת, ניסיון זה לא הוביל להתקדמות ממשית, שכן רוב המתושאלים לא שיתפו פעולה עם חוקרי המשטרה.

פריצת הדרך התאפשרה הודות לפתק שמצאו חוקרי הימ"ר בתוך המזוודה שבה הונחה דניס. בפתק, התברר, נמצא הקשר של הנרצחת לארץ מוצאה - רומניה. לאחר שבימ"ר הבינו כי מדובר בעובדת זרה, הם יצרו קשר עם האינטרפול. שיתוף פעולה זה, יחד עם הצלבה של טביעות האצבעות של הנרצחת, הובילו לזיהוי ודאי של הנרצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גופת אישה מבותרת נמצאה בתוך מזוודה בתל אביב, 3 באוגוסט 2013. דרור עינב
גופתה המבותרת של דניס, שנמצאה ליד תחנת ההגנה בדרום תל אביב. זירת הרצח ב-2013/דרור עינב

החוקרים הישראלים יצרו קשר עם בתה של דניס המתגוררת ברומניה. היא מסרה פרטים על הקשר הרומנטי שניהלה אמה עם גבר טורקי בשנות ה-50 לחייו, שגר בשכונת התקווה ומתפרנס כעובד בניין. על פי עדות הבת, בין השניים התפתחה מריבה שבעקבותיה נעלמה אמה.

עם קבלת מידע מודיעיני על מקום הימצאו של דמירהאן, התאפשר המעצר. במהלך החקירות טען דמירהאן כי הוא פעל מתוך הגנה עצמית, לאחר שזו ניסה להכותו במהלך הוויכוח בין השניים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully