וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד המשפטים מכחיש: היועמ"ש לא יערוך שימוע בכתב לשרה נתניהו

22.12.2015 / 14:39

במשרד הבהירו כי בא כוחה של רעיית ראש הממשלה, עו"ד ויינרוט, והיועמ"ש נפגשו בעניין אחר, ובסוף הועלה נושא חקירת מעונות ראש הממשלה. וינשטין סירב לפגישה ייעודית בעניין ודרש מוויינרוט להעביר טענותיו בכתב. הוא טרם עשה כן

היועץ המשפטי יהודה וינשטיין, השבעת שרת המשפטים איילת שקד, מאי 2015. נועם מושקוביץ
במשרד המשפטים הכחישו פגישה בין וינרוט לוינשטין בעניינה של נתניהו. וינשטיין/נועם מושקוביץ

במשרד המשפטים מכחישים את הפרסומים שלפיהם היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הודיע כי יערוך שימוע בכתב לרעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, על ההחלטה אם לזמן אותה לחקירה תחת אזהרה בפרשת מעונות ראש הממשלה. בהודעה שפרסם היום (שלישי) המשרד נמסר כי סנגורה של נתניהו, עו"ד יעקב ויינרוט, התבקש לשלוח ליועץ מכתב בעניין וזאת עוד בטרם התקבלה החלטה כלשהי בעניינה. זאת, לאחר שבמהלך פגישה שעסקה בנושא אחר העלה ויינרוט את העניין. ההודעה החריגה באה לאחר שתחילה הכחישו במשרד המשפטים כי נערכה פגישה כלשהי בין ויינרוט לבין וינשטיין בעניינה של נתניהו.

הדברים באים על רקע החקירה הנמשכת בפרשת מעונות ראש הממשלה והחשד כי בכירי המעון הרשמי הכניסו הוצאות אישיות להוצאות המעון. בפרשה נחקר כבר סמנכ"ל משרד ראש הממשלה, עזרא סיידוף, וככל הנראה מתוכננת גם חקירה תחת אזהרה של נתניהו עצמה.

לקריאה נוספת בוואלה! NEWS:
פרשת מעונות ראש הממשלה: איש אמונו של נתניהו זומן לחקירה
עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה: "שרה נתניהו נתנה לי בומבה ביד"

פרקליטו של נתניהו על דוח המבקר: "ההר יוליד עכבר". נועם מושקוביץ
אמור היה לשלוח מכתב ובו מדוע לדעתו אין מקום לזימון נתניהו לחקירה. עו"ד ויינרוט/נועם מושקוביץ

על פי משרד המשפטים, לפני כשלושה שבועות הגיע ויינרוט לפגישה עם וינשטיין בנושא אחר כאשר לקראת סוף הפגישה העלה הסנגור הוותיק את עניינה של נתניהו. על פי ההודעה, וינשטיין הודיע לוויינרוט כי הוא "טרם נדרש לדברים לעומקם".

עשרה ימים לאחר מכן, שלח ויינרוט מכתב לווינשטיין ובו ביקש לקיים פגישה רשמית בעניינה של נתניהו, אולם על כך סורב - והתבקש לשלוח את טענותיו בכתב. מדובר במכתב שבו היה אמור ויינרוט לפרט מדוע אין מקום לזמן את נתניהו לחקירה תחת אזהרה בפרשה וכן בפרשה אחרת, המכונה "פרשת המתנות" ובה עולה חשד כי מתנות שהתקבלו לבית ראש הממשלה לא דווחו או הוחזרו למדינה.

"יובהר כי אין מדובר ב'שימוע בכתב' ולא הועברו חומרי חקירה כלשהם לעו"ד ויינרוט", נכתב בהודעת משרד המשפטים. "מדובר בפניה של סנגור הדומה לפניות רבות מעין אלה, המתקבלות בלשכת היועמ"ש בנוגע לחקירות שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully