וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 80 מת מרעב בדירתו – אחרי שאיש לא ידע שאשתו הלכה לעולמה

22.12.2015 / 10:02

הזוג נמצא ללא רוח חיים בביתם בחיפה אחרי שהשכנים הבחינו שכמה ימים איש לא יצא מפתח הדירה. הגבר היה נכה וטופל בידי אשתו ומת ככל הנראה לאחר שלא קיבל תרופות ומזון. "ממש טרגדיה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשטרה הוזעקה בידי השכנים. זירת הדירה שבה נמצאו הקשישים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוג קשישים כבני 80 נמצאו אתמול (שני) ללא רוח חיים בדירתם שרחוב דוד רזיאל בחיפה. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותם ללא הכרה ונאלצו לקבוע את מותם. ככל הנראה, האישה הלכה לעולמה לפני כמה ימים, אולם בעלה, שהיה נכה, לא הצליח לדווח על כך ומת לאחר שלא קיבל מזון ותרופות. לשניים, עולים מרוסיה, אין קרובי משפחה בישראל והשכנים הזעיקו את המשטרה אחרי שהבחינו כי לא יצאו מהדירה במשך כמה ימים.

אבי ענבה, המתגורר בסמוך לבניין בו נמצאו שני הקשישים, סיפר כי "זה מקרה עצוב מאד. ממש טרגדיה. הבעל היה נכה והאישה טיפלה בו, הוא לא יצא מהדירה". לדבריו, "רק היא יצאה מדי פעם. לא כל יום. לא היו להם חברים ושני ילדיהם חיים בחו"ל. היא הייתה אומרת שלום וזהו, היא לא ידעה עברית".

הוא הוסיף כי "במשך כמה ימים לא ראו אותה יוצאת. השכנה שגרה בקומה מתחת חשדה במשהו והיא קראה למשטרה ודיווחה להם. מתברר שהיא מתה בחדר השירותים. ככל הנראה הוא מת אחריה, מאחר שלא היה מי שיטפל בו. כנראה נשאר ללא מים, אוכל ותרופות".

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully