וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לטרור יהודי: רימוני גז הושלכו לעבר בית עם תינוק ליד רמאללה

22.12.2015 / 7:50

על רקע המחאה הגוברת של משפחות העצורים בפרשת דומא, הושלכו הלילה דרך חלון בית שני רימוני גז לבית שבו שהו זוג הורים ובנם בן התשעה חודשים בכפר ביתילו. על קיר בית סמוך רוססה כתובת: "נקמה ד"ש עצורי ציון". האירוע הסתיים ללא נפגעים

צילום: אהוד אמיתון - TPS, רויטרס, עריכה: מתן חדד

שני רימוני גז הושלכו הלילה (שלישי) לתוך בית פלסטיני שבו שהו זוג הורים ובנם בן התשעה חודשים וכתובת "נקמה ד"ש עצורי ציון" רוססה על בית סמוך בכפר הפלסטיני ביתילו שבאזור רמאללה. הרימונים הושלכו דרך חלון בית שנופץ. לא היו נפגעים.

האירוע התרחש על רקע מחאה הולכת וגוברת של משפחות העצורים בפרשת הצתת בית משפחת דוואבשה. ב-31 ביולי הגיעו אלמונים הגיעו באישון לילה לכפר דומא שמדרום לשכם, השליכו בקבוקי תבערה לבית המשפחה והציתו את הבית על יושביו. על שרידי המבנה השרוף התגלתה כתובת "נקמה" בעברית לצד סמל מגן דוד. כתוצאה מהשריפה נהרגו הפעוט עלי בן השנה וחצי והוריו ריאהם וסעד. היחיד ששרד את התקיפה הוא האח אחמד בן הארבע, שנפצע באורח קשה.

המחנה הציוני פרסם תגובה לאירוע: "טרור הוא טרור הוא טרור. יש לתפוס ולהעניש את המחבלים שפגעו הבוקר בבית בכפר פלסטיני. אנו מחזקים את ידי אנשי כוחות הבטחון בכלל והשב"כ בפרט על עבודתם הבלתי פוסקת להגן על אזרחי ישראל, ומצפים שגם ראשי ממשלת הימין-ימין נתניהו ובנט יגנו בכל פה את ההתקפות הפרועות וההסתה נגד אנשי שירות הביטחון והעומדים בראשו".

לקריאה נוספת:
גינויים להסתה נגד השופט בפרשת דומא; לבני: "דה-לגיטימציה של מערכות החוק"
עקב הסתה: תוגברה האבטחה לשופט שהאריך את מעצר החשוד בפיגוע בדומא
עינויים בחקירה? "כשזה ערבים השב"כ טוב, כשזה יהודים – לא לגיטימי"

גרפיטי על בית בכפר ביתילו, אזור רמאללה, 22 בדצמבר 2015. חטיבת דובר המשטרה
הכתובת שרוססה על קיר הבית/חטיבת דובר המשטרה

אתמול נודע לוואלה! NEWS כי הוצבה אבטחה סביב שופט בית משפט השלום בפתח תקווה ארז נוריאלי, שהאריך את מעצרו של אחד החשודים בהצתת הבית בכפר דומא. זאת לאחר שביומיים האחרונים תקפו אותו פעילי ימין קיצוני ברשתות החברתיות. בין היתר כינו אותו: "נאצי", "נ-ק-מ-ה, הציבור צריך לנקום בארגון שמענה קטין", "חבורה של נאצים, הקב"ה יגמור אתכם חשבון מדויק מידה נגד מידה", "אני מקווה שהעונש יגיע במקרה לאותו 'שופט' שחושב שאין מעליו שופט צדק".

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני), יו"ר השדולה נגד תג מחיר בכנסת, התייחס לאיומים ואמר: "מדובר בעליית מדרגה חמורה באיום על רשויות החוק והמדינה. מה צריך לקרות כדי שהמדינה תבין את גודל האיום של הטרור היהודי? שיירצח כאן חלילה שופט? אני מחזק את כלל גורמי אכיפת החוק הפועלים באופן נחוש ובלתי מתפשר כדי למצות את החקירה, להגיע לשורש האמת ולהביא את האחראים לדין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רימון גז הושלך לעבר בית בכפר ביתילו, 22 בדצמבר 2015. טוויטר, אתר רשמי
שני רימוני גז הושלכו לתוך הבית/אתר רשמי, טוויטר
רימון גז הושלך לעבר בית בכפר ביתילו, 22 בדצמבר 2015. טוויטר, אתר רשמי
החלון שדרכו הושלכו הרימונים/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully