וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של הרב עובדיה יוסף: "אבי לא התנגד שנשים יכהנו כח"כיות"

21.12.2015 / 22:35

הרבנית עדינה בר שלום אמרה בכנס בירושלים בנושא השתלבות נשים חרדיות בחברה כי אביה האמין שנשים יכולות לעשות עבודה טובה בכנסת. "זה לא נוגד את ההלכה", אמרה והוסיפה: "התקדמות הנשים תלויה בנו"

עריכה: רון וקנין

(הסערה הקודמת: התנגדותה של עדינה בר שלום להפרדה בין נשים לגברים בקבר הרב)

הרבנית עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב עובדיה יוסף, אמרה היום (שני) כי אביה לא התנגד לכך שנשים חרדיות יכהנו כחברות כנסת. "אני חושבת שנשים חרדיות צריכות להיות חברות כנסת, זה לא נוגד את ההלכה", אמרה בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה שהתקיים בירושלים. "אבא שלי לא התנגד לזה והוא אמר שנשים יוכלו לעשות עבודה טובה בכנסת". הכנס עסק בהשתלבותן של הנשים החרדיות בחברה הישראלית של המאה ה-21.

"ההתקדמות של נשים חרדיות תלויה באופן שבו נפעל. יש לציבור החרדי ערכים נהדרים וצריך לשמור על הבנות שלנו, להביא את החדש ביחד עם הישן ולא כתחליף", המשיכה בר שלום. עמדותיה סביב השתלבותן של נשים חרדיות בחברה הישראלית נחשבות לליברליות יחסית לאלה המקובלות ב"מיינסטרים" החרדי. בבחירות האחרונות היא הייתה תקוותן של נשים חרדיות ליברליות שקיוו כי תרוץ לכנסת במסגרת מפלגתו של משה כחלון. לבסוף, העדיפה בר שלום לתמוך בש"ס ולעמוד בראש מועצת הנשים של המפלגה.

לאחרונה, נחשף בוואלה! NEWS כי בר שלום ואחיותיה המשתייכות למשפחת יוסף התנגדו נחרצות להפרדה בין גברים ונשים מעל קבר אביהם בבית העלמין סנהדריה שבירושלים. לעומתן, הרב הראשי הספרדי יצחק יוסף דרש את ההפרדה. עד כה, לא התקבלה דרישתו.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
צה"ל יקים גוף שיפעל להרחיב באופן דרמטי את שיעור גיוס החרדים
יוזמה חדשה: נשות רבנים יטפלו במקרי תקיפה מינית ואלימות במשפחה
ההסבר של פיקוד העורף לרעידת אדמה: "ברצות השם ובציוויו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully