וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נשוי נעצר בחשד להנחת המטען המזויף במטוס אייר פראנס

שוטר לשעבר ואשתו נעצרו עם נחיתתם בפריז, בחשד שהיו מעורבים בהנחת החפץ החשוד שהוביל לנחיתת החירום של המטוס במומבסה. מנכ"ל החברה, פרדריק גאגאי, ציין כי "המטען כלל קרטון, נייר וטיימר"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

המשטרה בצרפת עצרה היום (שני) זוג נשוי שהיה בין נוסעי טיסת אייר פראנס ממאוריציוס לפריז, שנחתה אתמול נחיתת חירום במומבסה שבקניה בעקבות חפץ חשוד שאותר בשירותי המטוס, והתברר מאוחר יותר כמטען מזויף. על פי גורם מהמשטרה המקומית, מדובר בשוטר לשעבר בן 58 ובאשתו שנעצרו על ידי משטרת הגבולות בעת שהגיעו לנמל התעופה שארל דה גול שבבירה הצרפתית. על פי אותו הגורם, הגבר הושאר במעצר בעוד אשתו שוחררה לביתה.

דובר חברת אייר פראנס אמר כי החברה הגישה תלונה במשטרה נגד האדם או האנשים שהניחו את המטען. על פי משטרת קניה, המעורבת בחקירת המקרה, שישה נוסעים תושאלו בעת שנחתו במדינה בחשד למעורבות בהנחת החפץ המזויף.

מנכ"ל אייר פראנס, פרדריק גאגאי, ציין כי "על פי כל המידע שיש ברשותנו נראה כי החפץ לא היה מסוגל להתפוצץ וכלל תערובת של קרטון, נייר וטיימר". זו הפעם הרביעית בשבועות האחרונים שבה מתקבל איום לפצצה במטוסי החברה. שתי טיסות של אייר פראנס לפריז – אחת מלוס אנג'לס והשנייה מוושינגטון, נאלצו לנחות נחיתת חירום החודש לאחר שנתקבלו איומים על פצצה במטוס, ולפני כשבועיים התקבל איום דומה בטיסה של החברה מסאן פרנסיסקו.

עוד כתבות מהעולם:
טראמפ: "הילרי קלינטון שקרנית, היא חייבת לי התנצלות"
אלפים בהלווייתו של סמיר קונטאר בביירות: "ישראל תישא באחריות"
צפו: זוג בוקרים חילצו איל ממים קפואים – בעזרת לאסו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטען המזויף שאותר בשירותי המטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מבין 459 הנוסעים שהיו על מטוס הבוינג 777, סיפר כי אף אחד לא עדכן אותם שישנו חשד להימצאות פצצה במטוס. "המטוס החל להנמיך באיטיות ואז הבנו שמשהו אינו כשורה", אמר והוסיף: "הצוות התנהל כראוי והרגיע את כולם. לכל אורך הנחיתה לא ידענו מה מתרחש. חשבנו שיש תקלה טכנית כלשהי". חברת "אייר פראנס" מסרה בהצהרה כי כאמצעי זהירות, פונו כל נוסעי המטוס דרך יציאות החירום.

הרשויות בצרפת נמצאות בכוננות עליונה מאז המתקפה בפריז בחודש שעבר שבה נהרגו 130 בני אדם. בנוסף, החשש מפני פיגועים במטוסים התגבר מאז שארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) לקח אחריות על הפלת המטוס הרוסי מעל חצי האי סיני באוקטובר האחרון, אז נהרגו כל 224 הנוסעים ואנשי הצוות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סוכל פיגוע: מטען אותר על טיסת "אייר פראנס" בדרכה מאפריקה לפריז. רויטרס
המטוס שנחת נחיתת חירום במומבסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully