וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוק חדש: שיעורי נהיגה בחינם תמורת סקס עם המורה

20.12.2015 / 13:38

מתכננים ללמוד נהיגה בקרוב? אולי כדאי שתוציאו רשיון נהיגה הולנדי: חוק חדש שזכה לכינוי "רכיבה תמורת רכיבה" מאפשר לתלמידי נהיגה בהולנד לשכב עם המורה שלהם במקום לשלם לו על השיעור

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תמונות גולשים

בסרטון: זה מה שקורה כשנהגת מירוצים מתחזה לתלמידת נהיגה

ממשלת הולנד אישרה לאחרונה חוק חדש, שיש מצב שיגרום להולנדים להיכשל בטסט במכוון. החוק מאפשר למורי נהיגה להציע שיעורים בתמורה למין. אנחנו לגמרי רציניים איתכם. החוק השנוי במחלוקת הזה, שזכה לכינוי "רכיבה תמורת רכיבה", קובע כי תלמידים יכולים לשלם עבור שיעורי נהיגה בסקס - כל עוד המורה מעוניין והתלמיד כבר חגג 18.

שרי הממשלה ההולנדים ניסו להגן על החוק לאחר שעורר סערה במדינה. "החוק לא נועד להציע שירותי מין. הוא נועד לאפשר לתלמידים ללמוד נהיגה בתמורה למין", ניסו השרים להסביר במכתב לפרלמנט, "היוזמה מוטלת על המורה לנהיגה ומתמקדת בהצעת שיעורי נהיגה, כשהתשלום עליהם הוא בשירותי מין - ולא להפך. כשאקט מיני מוצע במקום תשלום כספי - זו זנות". וואלה, שכנעתם אותנו.

אילוסטרציה של סקס ברכב. ShutterStock
מישהו מכיר מורה נהיגה חתיך?/ShutterStock

החוק נכנס לתוקפו על אף שנתקל בהתנהגות קשה מצד גורמים במפלגה הנוצרית המאוחדת השמרנית. בהולנד העיסוק בזנות הינו חוקי. העוסקים בתחום מוכרים כעצמאיים ורשאים לפרסם את שירותיהם בגלוי בעיתונות וברשת. על פי חדשות "הטלגרף", מאז אישור החוק חלה עלייה משמעותית בחיפוש אחר מורי נהיגה שמציעים את שיטת התשלום החדשה. מישהו פה יודע כמה זמן משלילית הרישיון אפשר להוציא חדש?

עוד באותו נושא

הצעת חוק של הבית היהודי: ספקיות האינטרנט יחוייבו לסנן פורנוגרפיה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully