וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אלדד רגב על חיסול קונטאר: "זמנו הקצוב הגיע"

דב גיל-הר

20.12.2015 / 10:41

אביו של החייל שגופתו הוחזרה לישראל בתמורה לשחרורו של בכיר חיזבאללה, בירך על החיסול והביע תקווה "שגם זמנו הקצוב של חסן נסראללה יגיע". אחיו של דני הרן, שנרצח על ידי קונטאר עם בתו, הסביר מדוע לא התנגד לשחרורו. צפו בריאיון עם סמדר הרן לאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן, צילום: ערן גילווארג

צבי רגב, אביו של רב-סמל אלדד רגב, שגופתו הוחזרה לישראל בעסקה שבה שוחרר סמיר קונטאר, שחוסל הלילה, לפי פרסומים זרים, על ידי חיל האוויר הישראלי, התייחס הבוקר (ראשון) לחיסול. "הזמן הקצוב שלו הגיע ואני מקווה מאוד שגם זמנו הקצוב של מזכ"ל הארגון חסן נסראללה יגיע", אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. רגב נחטף יחד עם אהוד גולדווסר בגבול לבנון בשנת 2006, גופותיהם של השניים הוחזרו לארץ בתמורה לשחרורו של קונטאר שנתיים לאחר מכן.

ברוך קרן, אחיו של דני הרן, שנרצח עם בתו בפיגוע בנהריה ב-1979 שבוצע על ידי קונטאר בהיותו בן 16 בלבד, הסביר כי הוא התייחס לשחרורו מהכלא תמורת הגופות של רגב וגולדווסר בשוויון נפש משום שקיווה שהשניים בחיים. "היה סיכוי טוב אז מאוד התקדמנו עם זה, חשבנו שאולי יש מישהו בחיים, אז בהקשר הזה חשבנו שאין מה לעשות", הסביר את חוסר ההתנגדות שלו לשחרור הרוצח של אחיו ואחייניתו.

לקריאה נוספת בנושא:
חיזבאללה: ישראל חיסלה את סמיר קונטאר בסוריה
סמדר הרן על חיסול קונטאר: "נעשה צדק, המדינה פרעה את החוב שלה"
המחבל ששוחרר מהכלא בישראל - והפך למוביל הטרור הדרוזי בגולן

אלדד רגב  אהוד גולדווסר. אתר הבנים אי-פי, עיבוד תמונה
קיוו שהם בחיים. גולדווסר ורגב/עיבוד תמונה, אתר הבנים אי-פי

בהמשך התייחס קרן לקשר של המשפחה עם סמדר הרן, אלמנתו של דני, שעמה עדיין לא דיבר מאז נודע לו על החיסול. "לא, לא דיברנו איתה, הקשר שלנו איתה מאוד רופף", העיד. "אנחנו בסך הכול המשכנו את החיים שלנו והיא המשיכה את החיים שלה".

"מה שנעשה הלילה זה סוד של צדק", אמרה מוקדם יותר הרן במשדר וואלה! NEWS. אני מרגישה שהמדינה פרעה את החובה שלה. אני לא רואה בזה נקמה, אני חושבת שהיה צריך להסיר את הסיכון שנשקף ממנו", הוסיפה. לדבריה, קונטאר מעולם לא חדל מדרכיו. "לאחר ששוחרר מהכלא הישראלי הוא לא הפסיק לזמום ולתכנן ולפגוע בעוד ישראלים. מוסדות המדינה החליטו לשחרר אותו לפני שמונה שנים, והיום החליטו לא כנקמה, אלא כתוצאה מהפעילות שלו, שהגיע הזמן לחסל אותו", אמרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סמיר קונטאר הוא לא אסיר פוליטי  שלי. איריס דומאני
קשר רופף. סמדר הרן/איריס דומאני

קונטאר חוסל הלילה בתקיפה ישראלית בסוריה - כך דווח בכלי תקשורת במדינה. לפי הפרסומים, חיל האוויר תקף בניין בן שש קומות שבו שהה קונטאר בפרבר של דמשק, ג'רמאנא, בעת שהתקיים בו מפגש בכירים של ארגוני טרור העוסקים בישראל. לפי הדיווחים, פרחאן שעלאן, מפקד בארגון "ההתנגדות הסורי" - הפועל ברמת הגולן, נהרג אף הוא בתקיפה. עד כה אותרו יותר מעשר גופות, בין היתר של אנשי חיזבאללה ואזרחים איראנים, מתחת להריסות המבנה.

אחיו של קונטאר, בסאם, אישר כי סמיר אכן נהרג. "גאים להשתייף למשפחות החללים, אחרי שלושה עשורים שבהם השתייכנו למשפחות האסירים", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully