וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדח טייזר וגז פלפל: צפו במעצרם של 3 מאנשיו של אלי מוסלי

שוטרים הגיעו לרמת אביב, שם מתגורר ראש ארגון הפשע החזק בגוש דן, עקב תלונות דיירים. אך מה שיכל להסתיים בדוח נגמר במעצר אלים של שני מאבטחים ובכיר בארגון, לאחר שאלה סירבו להזדהות. השלושה שוחררו לאחר חקירה

ספק 500

משטרת מרחב ירקון עצרה ביום רביעי שני מאבטחים של אלי מוסלי, ראש ארגון הפשע החזק בגוש דן, וכן את עמי בוסי, בכיר בארגון, לאחר שהחנו את כלי הרכב שלהם לא כחוק מול ביתו של העבריין ברמת אביב. בתיעוד של האירוע, שהגיע לידי עו"ד פיני פישלר והתפרסם אמש (שישי) לראשונה, ניתן לראות כי מה שהיה יכול להסתיים לכל היותר בדוח חניה, הפך לאירוע שבמהלכו השתמשו השוטרים באקדח טייזר ובגז פלפל ועצרו את חלקם בכוח. זאת, לאחר שסירבו להזהות והתעמתו עם לובשי המדים.

בתחילת הסרטון ניתן לראות גם את מוסלי עצמו, לובש חולצה שחורה. האחרון נעצר בעצמו לפני כחודשיים בחשד למעורבות ברצח הכפול של אוהד פרנקו ודניאל סמרה בשנת 2012. הוא שוחרר שלושה ימים לאחר מכן, אחרי שלא נמצאו מספיק ראיות על מנת להעמידו לדין.

עוד בוואלה! NEWS:
שלושה ימים לאחר שנעצר בחשד לרצח כפול: אלי מוסלי שוחרר
כתבי אישום בגין רצח יוגשו נגד חברי ארגון הפשיעה של מוסלי
הבסטיונרים מהשוק שהפכו לארגון הפשע העשיר והמאיים בגוש דן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצר אחד מאנשיו של מוסלי, ביום רביעי ברמת אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת המשטרה, לאחרונה מגיעות פניות רבות של תושבי השכונה היוקרתית לפיהן אנשיו של מוסלי מחנים את כלי הרכב שלהם על המדרכה בכניסה לבניין, משבשים את הסדר הציבורי וגורמים להולכי רגל לרדת לכביש בשל חסימת המדרכה.

כך היה גם ביום רביעי, ובעקבות קריאות למוקד 100 של מחוז תל אביב הגיעו ניידות הסיור של משטרת תל אביב צפון. השוטרים החלו לטפל בתלונה אך לדבריהם הותקפו על ידי שלושת החשודים. הם נחקרו ושוחררו בסיומה של החקירה.

(עדכון ראשון: 23:19)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלי מוסלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully