וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי הרקטה: צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועת עזה

חיל האוויר תקף שני יעדי טרור בצפון ובמרכז הרצועה. לפי דיווח פלסטיני, אחד מהם הוא אתר המשטרה הימית של חמאס. תושבי עוטף עזה מקווים שלא מדובר בגל נוסף של תקיפות מהרצועה: "רוצים להאמין שהשקט יחזור במהירות"

רקטה שוגרה מרצועת עזה ופגעה באוטובוס בשדרות 18 ספטמבר 2015. עיריית שדרות, מערכת וואלה! NEWS
רקטה שהתפוצצה באזור שדרות/מערכת וואלה! NEWS, עיריית שדרות

כוחות צה"ל תקפו הלילה (שני) מטרות של חמאס בצפון ובמרכז רצועת עזה בתגובה לירי הרקטה שאירע אמש. חיל האוויר תקף שני יעדים המהווים תשתית טרור. לפי דיווח פלסטיני ברדיו "אל-אקצא", צה"ל תקף את אתר המשטרה הימית של החמאס שנמצא מול חוף סודאניה שבצפון הרצועה, שם פרצה שריפה בעקבות התקיפה. לפי שעה לא דווח על נפגעים.

"צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה עלמנת לשמור על השקט ביישובי הדרום", נמסר מדובר צה"ל.

תושבי עוטף עזה שנהנו משקט יחסי בתקופה האחרונה, נאלצו אמש לרוץ שוב למרחבים המוגנים. רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה במועצה האזורית שער הנגב. לא היה נזק ולא היו נפגעים, אולם הירי מערער שוב את תחושת הביטחון של התושבים באזור - אשר מקווים לא לחזור לשגרת רקטות.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
מדגמים בצרפת: כישלון לימין הקיצוני וללה פן בבחירות האזוריות
ההצעה למתפללי בתי הכנסת התימני ברמת אביב ג' - לעבור בית ספר
איראן מתכוננת ליום שאחרי חמינאי: "בוחנים מועמדים פוטנציאלים"

"אנחנו נמצאים בפריחה של ישובי העוטף וכולנו תקווה שהשקט יחזור במהירות. אנחנו רוצים להאמין שזה לא גל נוסף של ירי רקטות", אמר מרכז המשק של קיבוץ ניר עם עופר ליברמן.

"השכנים שלנו לא הולכים להצטרף לתנועה הציונית בתקופה הקרובה", אמר בציניות ראש מועצת שער הנגב, אלון שוסטר, שהרקטה התפוצצה בשטח המועצה שלו. עם זאת ציין כי ממה שהוא יודע, חמאס לא עוסק בשנה ורבע האחרונות בפעילות התקפית נגד ישראל הגם שהוא ממשיך להתעצם צבאית. "זאת תקופה ארוכה יחסית, גם אם זה לא סימן ודאי לגבי העתיד. ועדיין, זה מצביע על כך שמשימת הארכת השקט ב'צוק איתן' הצליחה".

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון נשמע הערב נחרץ מאוד: "שקט ביטחוני הינו שקט מוחלט. לא נקבל טרור רקטי".


(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully