וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מצוד של שעות: נעצר המחבל מפיגוע הדריסה ליד בית אריה

במסגרת פעילות של שב"כ, צה"ל והמשטרה, החשוד בדריסת ארבעה חיילים אתמול נעצר הלילה, והודה כי ביצע את הפיגוע לאחר שהושפע מהדיווחים בתקשורת על המצב בירושלים ובהר הבית. צפו בתיעוד מעצרו

צילום: דובר צה"ל

החשוד בביצוע פיגוע הדריסה אתמול (חמישי) בסמוך לכפר לובאן בכביש המוביל לבית אריה, שבמהלכו נפצעו ארבעה חיילים, נעצר הלילה – כך הותר הבוקר לפרסום. מוחמד עבד אל-חלים עבד אל-חמיד סאלם, תושב הכפר לובאן בן 37, נעצר במסגרת פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי בשיתוף עם חטמ"ר אפרים של צה"ל ויחידת דובדבן ומשטרת ישראל.

בתחקור הראשוני בשטח, על ידי שב"כ, הודה סלאם, המזוהה עם ארגון חמאס, כי ביצע את הפיגוע לאחר שהושפע מהדיווחים על המצב בירושלים ובהר הבית ועל "רצח הילדים הפלסטינים", לדבריו. הוא הועבר להמשך חקירת שב"כ. סאלם היה במעצר מנהלי במשך כחצי שנה בשנת 2001, ובשנים האחרונות הוא לא היה מעורב בתקריות ביטחוניות.

עוד בוואלה! NEWS:
ארבעה חיילים נפצעו בפיגוע דריסה ליד בית אריה; המחבל נמלט
הדליקו נרות אצל הבת שבעלה נרצח - ונפצעו בדרך הביתה: "קרה נס"
המחבל בן ה-11 הועבר למעון של שירותי הרווחה; "לא תהיה ברירה אלא לשחררו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהמקום נמלט המחבל במכונית איסוזו בצבע שחור, ובתום סריקות של כוחות משטרה וצבא היא נמצאה אותה בכפר הפלסטיני הסמוך רנטיס, כשהמחבל לא בקרבתה. בחיפוש ברכב נמצא נשק מסוג M16 שככל הנראה נגנב מצה"ל ורימון הלם.

חייל כבן 19 נפצע באורח בינוני עד קשה בפיגוע, חייל נוסף נפצע באורח בינוני ושני חיילים אחרים נפצעו באורח קל. הם פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. חל שיפור במצבם של החיילים, וכעת מצבם של שניים מהם מוגדר בינוני, ואחד מהפצועים קל שוחרר לביתו.

פרמדיק מד"א דוד טרכטנברג, שהגיע לזירת הפיגוע וטיפל בפצועים, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצועים בשולי הכביש, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים וסיפרו שהם נפגעו מרכב. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישות, נוזלים ומשככי כאבים והם פונו תוך כדי המשך מתן טיפול רפואי לבית החולים בילינסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully