וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי מסך מרצד עם קריאות "תמות": אורן חזן סיפר מדוע הושעה

לקול תשואות תומכיו, שיתף בתחושותיו חבר הכנסת מהליכוד, שהושעה לחודש ממליאת הכנסת ומוועדותיה. "לא ניכנע ולא נשתוק", אמר כשמאחוריו הוקרן הווידאו שבו נראית ח"כ אלהרר מגדפת אותו, והוסיף: "אני עדיין מחכה לגינוי". צפו

צילום: דייב שחר, עריכה: טל רזניק

חבר הכנסת אורן חזן התקבל אמש (חמישי) בתשואות באירוע הדלקת נר חמישי בקרב תומכיו במפלגת הליכוד. בזמן שעל המסך מאחוריו שודר שוב ושוב קטע הווידאו שבו נראית חברת הכנסת קארין אלהרר קוראת לו "תמות, תמות", עלה חזן לבמה ושיתף לראשונה את הנוכחים בתחושותיו לאחר השעייתו ממליאת הכנסת וועדותיה למשך חודש.

"אני רוצה לספר לכולכם למה הושעיתי", אמר חזן. "במהלך העשור האחרון ציירו לעם ישראל כאילו הדגל והסמל של השחיתות הציבורית הוא ההצבעות הכפולות. באותו לילה של הצבעה על התקציב, בשעה שחלקים נרחבים באופוזיציה מנסים להפיל את הממשלה, ואני ויתר חבריי שנמצאים פה - ח"כ מיקי זהר, ח"כ דיכטר, סגן השר ירון מזוז - לא נתנו להם". לדבריו, "היה ח"כ אחד שניסה לעשות זאת בעורמה. הרי אין אדם בקהל ובכל הציבור בישראל שהיה מוכן לקבל שח"כ יהודי או ערבי, במקרה הזה ערבי ממרצ, יצביע כפול".

חזן ציין כי "בשם חופש הביטוי, בשם זכות הציבור לדעת, זה שהשמאל מתהדר בו כל היום. בסך הכול פרסמתי סרטון שבו הוא מצביע במקומה. חברים על זה אני הושעיתי", אמר. בשלב זה החלו בקהל להישמע קריאות בוז. "נראה להם הגיוני? אני מודיע לכם פה: לא ניכנע, ולא נשתוק". חזן הוסיף: "אני הייתי מצפה, המעט, שיהיו אלה שכבוד הכנסת כל כך חשוב להם, שיקומו ויגנו - חברים אני עוד מחכה לגינוי הזה, אני בטוח שגם אתם".

לקריאה נוספת:
"שערורייה נוספת": קמפיין שלטי חוצות נגד ח"כ חזן באריאל
הערכה: היועץ המשפטי יורה לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ חזן
המבקר מעלה חשד לפלילים: "חזן שיקר על הוצאותיו בפריימריז"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן חזן ומאחוריו ח"כ קארין אלהרר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שבוע השעתה ועדת האתיקה של הכנסת את ח"כ חזן ממליאות הכנסת ומהוועדות למשך חודש, לאחר שהצטברו תלונות רבות נגדו. חזן היה מעורב, בין היתר, בעימות עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לפני כחצי שנה, ובשבוע האחרון ננזף בידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שלעג לח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) בשל מוגבלותה. בסרטון אחר שפורסם מהתקרית נראית חברת הכנסת צועקת לו "אפס" ו"תמות".

לצד השעייתו, נגד חזן עשויה להיפתח בקרוב חקירה פלילית בגין החשדות לפלילים שהעלה דוח המבקר בהתנהלותו של חבר הכנסת בבחירות המקדימות לליכוד. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין צפוי להחליט על כך בשבועות הבאים. חזן כבר מצוי בהליך משפטי בגין החשד שתקף את ראש עיריית אריאל לפני כשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully