וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוזמה החדשה של פעילי הימין: חולצות עם איור של הרס מסגד אל-אקצא

10.12.2015 / 9:15

תנועת "חוזרים להר", שמטרתה בנייה מחודשת של בית המקדש והריסת המסגדים במתחם הר הבית, הפיצה כ-150 חולצות שעליהן גם נכתב "פינוי פסולת". יו"ר התנועה הסביר כי "משום מה העם שכח את חזונו, ואנו פועלים להשבת החזון למקורותיו"

צילום: תנועת חוזרים להר

תנועת "חוזרים להר", שמטרתה בנייה מחודשת של בית המקדש והריסה של המסגדים על הר הבית, הפיצה בימים האחרונים כ-150 חולצות לפעילים עם איור של בית המקדש נבנה ושל כלי הנדסי שהורס את מגדל אל-אקצא עם הכיתוב "פינוי פסולת". החולצות, שעוצבו בידי אחד מפעילי התנועה, עוררו זעם רב בקרב הפלסטינים. הן מצטרפות לסדרה קודמת של חולצות עם מסרים דומים, אולם בוטים פחות. פעילי התנועה קיבלו את החולצות השבוע, ואחרות נמכרות בדוכני הסברה של התנועה בירושלים.

רפאל מוריס, יו"ר תנועת "חוזרים להר", אמר כי החולצות "מסבירות את מטרותיה של התנועה - לגרום להריסת המבנים הקיימים על הר הבית ובניין בית המקדש תוך חידוש עבודת הקורבנות". הוא אמר: "בניית בית המקדש במקומו הינו החזון של כל יהודי מאז שחרב הבית לפני כמעט 2,000 שנה. עד לפני מאה שנה היה ברור לכל יהודי שאחרי שנקים מדינה, השלב הבא יהיה חידוש העבודה בבית המקדש. משום מה העם שכח את חזונו ואנו פועלים להשבת החזון למקורותיו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ריבלין בתום הפגישה עם אובמה: "הנשיא מודאג מהעתיד לבוא"
טראמפ לא חוזר בו מדבריו: "אני עושה טוב למוסלמים"
מחלקה של איש אחד: פקיד בודד מטפל באלפי תיקים המגיעים לרבנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הורסים את המסגד ו"מפנים פסולת". החולצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (חמישי) תקיים "חוזרים להר" צעדה בדרישה מהממשלה להרוס את המסגדים במתחם הר הבית. הצעדה תתחיל בכיכר ציון בשעה 17:30, ומשם יצעדו פעילי התנועה להר הבית על מנת להדליק חנוכיה. האירוע אינו מאושר על ידי המשטרה.

אתמול נעצרו ארבעה תלמידי ישיבה בצפת בגין השתחוות בהר הבית. הארבעה עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בבירה וחלקם אף קיבלו צו הרחבה מהמתחם. הם מצטרפים לשורה של עצורים בימים האחרונים, החשודים בהפרת כללי הביקור במקום.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully