וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקוד חושני עם בננה: אתם חייבים להכיר את תופעת הרשת החדשה

24.12.2015 / 9:39

סיירוני, בחורה צעירה מקוריאה הדרומית, היא השם הלוהט ביותר ברשת לאחר שסרטונים בהם היא רוקדת בחושניות עם מאכלים ביזאריים הפכו לוויראליים

פיסבוק

מאז שהאינטרנט פרץ לחיינו, הם הפכו להרבה יותר קלים. אנשים בצד השני של העולם יכולים להיחשף לתרבויות חדשות ומופלאות, לקבל תשובות לכל שאלה קיומית שצצה ולהכיר אתרי קניות שמוכיחים כמה אנחנו פראיירים. לצד כל הדברים הטובים, קיימים ברשת גם לא מעט דברים ביזאריים ובעיקר מיותרים. דוגמה מייצגת היא סיירוני, בחורה צעירה מקוריאה הדרומית, שהתחילה ליצור סרטונים שיותירו אתכם ללא מילים.

עמוד הפייסבוק של סיירוני, שנפתח לפני מספר חודשים והספיק לצבור יותר מ-390,000 חברים, מציג סרטונים בהם היא משלבת את שתי האהבות הגדולות שלה: אוכל וריקוד. למרבה הצער, היא לא טובה באף אחד מהם. בסרטון שהפך אותה לכוכבת נראית סיירוני כשהיא רוקדת בצורה מגוחכת, נוגסת בפירות שונים ויורקת אותם לתוך בלנדר.

The Little Mermaid

The Little Mermaid 󾇅

Posted by 쇼리 on Saturday, 5 December 2015

בסרטון אחר, ביזארי עוד יותר, היא לבושה כמו בתולת ים ויושבת בתוך מקרר. אם חשבתם שהזנב שלה הוא הדבר המוזר ביותר בסרט, חכו לקטע בו היא משלשלת לפיה תמנונים קטנים, אוחזת לובסטר חי ומנשקת דג עצום ודוחה.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

סיירוני לא מגבילה את עצמה רק לתחום הקולינרי ובחלק מהסרטונים היא מוכיחה שהיא פתוחה לדברים חדשים. בובת ראווה גברית זוכה לריקוד חושני ומלא בבוץ, מערכות לבוש שלמות נחרבות בעזרת צבע וזחילה בחניון נראית כמו דבר שהיא עושה בשגרה. הסרטונים צברו מיליוני צפיות והפכו את סיירוני לכוכבת רשת, מה שאומר שזה הזמן המושלם לסגור את האינטרנט.

עוד באותו נושא

ידיים וציצים: אתגר חדש ומטומטם כובש את הרשת בסערה

לכתבה המלאה
Ghost, 1990

Ghost ,1990 󾠈 I LOVE YOU! I RUB YOU!

Posted by 쇼리 on Thursday, 3 December 2015
Making Chocolate Cake

Making Chocolate Cake ☺️Give it to your friend!

Posted by 쇼리 on Thursday, 19 November 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully