וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פעילי זכויות בעלי חיים תקפו וטרינר כי ביצע ניסויים בחיות

9.12.2015 / 12:40

על פי החשד, הווטרינר קיבל שיחת טלפון בשעת לילה ובה נדרש להגיע לאזור בית שמש כדי לטפל בחיה פצועה, אלא ששם המתינו לו כמה צעירים שהכו אותו עד שנזקק לאשפוז. שלושה חשודים נעצרו. תלמידיו: "אין למעשה קשר לזכויות בעלי חיים"

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק

שלושה בני אדם נעצרו בימים האחרונים בחשד כי היו מעורבים בתקיפה של מרצה באחת האוניברסיטאות בארץ ווטרינר בבית שמש שמבצע ניסויים בבעלי חיים במסגרת תפקידו, והביאו לאשפוזו – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי החשד, התקיפה הוזמנה על רקע אידאולוגי בידי קבוצה של פעילים למען זכויות בעלי חיים כשהחשוד המרכזי הוא המזמין של התקיפה. השלושה הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות באזור בית שמש. הווטרינר קיבל טלפון בלילה ובו נדרש להגיע לנקודת מפגש על מנת להעניק טיפול חירום בחיה פצועה. כאשר הגיע למקום גילה כי מדובר היה בסוג של מארב כשכמה בני אדם המתינו לו והחלו להכות אותו. לאחר מכן פונה לבית החולים, התקשר למשטרה ושלושת החשודים אותרו. חוקרים ותלמידים באוניברסיטה הזדעזעו כששמעו על המקרה. "אין שום קשר בין המעשה הזה לשמירה על זכויות בעלי חיים", אמרו.

הארכת מעצר לפעיל טבעוני החשוד בהכאת ווטרינר שביצע ניסויים בחיות, בימ"ש השלום ירושלים. יואב דודקביץ'
"תמונה מדאיגה של התארגנות וקשר שנרקם"/יואב דודקביץ'

השופטת ג'ויה סקפה שפירא אמרה בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים כי "החקירה מעלה תמונה מדאיגה של התארגנות וקשר שנרקמו בידי כמה אנשים, לאלימות חמורה". היא הוסיפה: "מדובר במעשים המקיימים מסוכנות רבה לנוכח טיבו של המעשה, המניע שעמד מאחוריו ועברו הפלילי המכביד של המשיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully