וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט יהודי בצרפת: "ההישג של לה פן לא מעיד על אנטישמיות"

7.12.2015 / 14:11

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הסביר מאיר חביב כי התוצאות בבחירות האזוריות היו צפויות. "אנשים רוצים פחות מהגרים, פחות אבטלה, וחושבים שלה פן תעשה זאת". על היהודים שתומכים במפלגת הימין הקיצוני: "צריכים לשמור על המוסר"

עריכה: ניר חן

העלייה משמעותית בכוחה של "החזית הלאומית", מפלגתה של מארין לה פן, בבחירות האזוריות שנערכו אתמול בצרפת גרמו לרעידת אדמה במדינה, אך לדברי מאיר חביב, חבר פרלמנט יהודי, התוצאה הייתה צפויה. בריאיון לאולפן וואלה! NEWS הוא הסביר היום (שני) כי "זה לא ש-30% מהצרפתים הם גזענים או אנטישמים, אלא שהדרג המדיני שבשלטון לא נותן מענה להרבה בעיות".

"לצערי הם בוחרים למפלגה שאין לה שום ניסיון בשלטון, ושהיא מאוד פופוליסטית", הוסיף. "אנשים פה רוצים לעקור את העץ, הם חושבים שלה פן תעשה זאת, פחות מהגרים, פחות אבטלה".

עוד בעולם:
"אדם שחור עם מבטא ערבי": מבצע פיגוע הדקירה בלונדון הואשם בניסיון רצח
ג'ימי קרטר ריגש את ארה"ב: "לא נמצא זכר לסרטן בגופי"
אובמה נאם על הטרור: "נשמיד את דאעש מבלי להיגרר למבצע קרקעי"

מארין לה פן, מנהיגת החזית הלאומית, בבחירות האזוריות בצרפת. אי-פי, AP
"אנשים רוצים לעקור את העץ, הם חושבים שלה פן תעשה זאת". לה פן/AP, אי-פי

חביב הוסיף כי למרות הסתייגותו ממפלגת הימין הקיצוני, גם הוא מתנגד לקליטת מהגרים ללא הגבלה וחושב שיש להילחם באיסלאם הקיצוני. "אין מקום בצרפת לעוד עשרה מיליון אנשים מוסלמים מתרבות אחרת. אני חושב שצריך לקחת מעט אנשים שהם במצוקה אמיתית. צריך לטפל בבעיה במקור. צריך לגמור עם דאעש", אמר. "היו לנו 130 אנשים מתים בתוך פריז. אנחנו במלחמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לדברי חביב, גם יהודים בוחרים בלה פן. "לא הרבה, אבל חלק", אמר. "אני לא יכול כיהודי לתת גיבוי למפלגה שנוסדה ומונעת מהרעיון של הרייך השלישי. זה לא מוסרי. אני חושב שהיהודים צריכים לשמור על המוסר שלהם".

לסיום אמר: "יש לנו בעיות כלכליות מאוד גדולות. המהגרים מקבלים הרבה מאוד, וזה מגרה את האוכלוסייה. עכשיו הבת של לן פן מתכוננת לבחירות לנשיאות בעוד שנה וחצי. אני מאמין שהיא תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully