וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, הבנתי – למה למפכ"ל יש שפם?

4.12.2015 / 12:25

מינויו של רוני אלשיך לתפקיד מפכ"ל המשטרה משך תשומת לב לא רק בגלל שהגיע מחוץ לשורות כחולי המדים, אלא גם בגלל השפם שלו, שעורר לא מעט תגובות ברשת. מה השפם אומר על המפכ"ל החדש? וממתי בכלל גברים מעצבים את שיער הפנים שלהם? צפו ותוכלו להגיד - וואלה, הבנתי

למה יש לו שפם?/עריכה: נועה לוי, תחקיר: אסתי סדקה

המראה של המפכ"ל החדש שלנו רוני אלשיך משך את תשומת הלב מיד כשנחשפה זהותו. זו הייתה העגלגלות החביבה והעניבה אבל בעיקר - השפם הוא שהביא לשלל התמונות והממים ברשת. מה פתאום שפם עכשיו, רגע לפני 2016? האם זה מקרה שהוא מעטר את פניו דווקא של שב"כניק חובש כיפה? או שמא מדובר בהיפסטר במסווה?

שיער פנים שימש וסימל, ועדיין מסמל, השתייכות אתנית, מעמדית, מגדרית ומקצועית, כשבאופן הבסיסי ביותר, הוא מבדיל בין גברים לנשים ובין בוגרים לנערים. היום הוא זוכה לפופולריות מחודשת אצל היפסטרים ובחודש מובמבר, שבו גברים מגדלים שיער פנים להעלאת המודעות בנושאי בריאות הגבר.

ממתי גברים מעצבים את שיער הפנים שלהם? איפה הטרנד הזה התחיל ובאילו אזורים בעולם הוא פופולרי במיוחד? מה הקשר בין זקן לחיידקים ובין זקן למלחמות? ומי בעלי השפמים המפורסמים בהיסטוריה הישראלית? צפו ותוכלו לומר – וואלה, הבנתי.

לכל פרקי וואלה, הבנתי לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully