וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר יפרסם דוח חמור על הפריימריז: 5 דברים שצריך לדעת היום

רוני וולף

2.12.2015 / 7:00

השר לאיכות הסביבה יביע את עמדתו על מתווה הגז מול ועדת הכלכלה, הפרלמנט האירופי ידון בסימון מוצרים מההתנחלויות, ציפי חוטובלי תחגוג 37 ועוד שני דברים שאתם צריכים לדעת היום

משהו מסריח בפריימריז

הגשת דו"ח מבקר המדינה ליו"ר הכנסת, אפריל 2015. טלי מאייר
מבקר המדינה יוסף שפירא/טלי מאייר

אתם צריכים לדעת שהיום יפרסם מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, שני דוחות ביקורת חמורים בנושא מימון הבחירות המקדימות במפלגות "האיחוד הלאומי-תקומה", "הבית היהודי", "הליכוד" ו-"מרצ". הדוח הראשון יכלול ביקורת על חשבונות המתמודדים לתפקיד יו"ר המפלגות המדוברות והשני יכלול ביקורת דומה על יתר המועמדים באותן מפלגות לכנסת ה-20. משום שהדוחות יכללו, ככל הנראה, חשד לפלילים, הם צפויים לעבור בשלמותם ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין.

המלכוד של אבי גבאי

IFB עם השר להגנת הסביבה אבי גבאי. מערכת וואלה!
יופיע מול ועדת הכלכלה. גבאי/מערכת וואלה!

אתם צריכים לדעת שהיום יופיע השר לאיכות הסביבה, אבי גבאי, בדיונים המכריעים בוועדת הכלכלה על מתווה הגז. הופעתו מסקרנת במיוחד לאור המלכוד שבו הוא נתון: חוות דעת של משרד היועץ המשפטי לממשלה מתחילת השבוע קובעת כי מצד אחד הוא חייב להתייצב בפני ועדה בכנסת שהזמינה אותו להופיע בפניה, אולם מן הצד השני אסור לו להציג עמדה נגד הממשלה בסוגיית הגז. הדבר מורכב במיוחד לאור העובדה שגבאי הצביע בממשלה נגד מתווה הגז. גורמים בסביבתו אמרו לוואלה! NEWS כי בהופעתו היום הוא לא מתכוון לסטות מההנחיות המפורשות של היועץ המשפטי שלא להתנגד לעמדת הממשלה, וכי עיקר דבריו יוקדשו להקשר הסביבתי של המתווה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סימון מוצרי התנחלויות

בקבוקי יקב בזלת הגולן, נובמבר 2015. ג'יליס
בקבוקי יקב בזלת הגולן, נובמבר 2015/ג'יליס

אתם צריכים לדעת שהיום ידון הפרלמנט של האיחוד האירופי בהנחיות החדשות לסימון מוצרי ההתנחלויות שאותן אישר בחודש שעבר. ההנחיות יהיו מחייבות בכל הנוגע לפירות וירקות טריים, יין, דבש, שמן זית, ביצים, עופות, מוצרים אורגניים וקוסמטיקה. הן לא יכללו מוצרי מזון ארוזים ומוצרים תעשייתיים שאינם קוסמטיקה. בתגובה להחלטה השנויה במחלוקת החליט משרד החוץ הישראלי להשהות את הדיאלוג המדיני עם האיחוד.

ציפי חוטובלי בת 37

חברת הכנסת ציפי חוטובלי. אלרם מנדל, מערכת וואלה!
מזל טוב. חוטובלי/מערכת וואלה!, אלרם מנדל

אתם צריכים לדעת שהיום תחגוג סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי, את יום הולדתה ה-37. חוטובלי סיימה בהצטיינות תואר ראשון ושני במשפטים באוניברסיטת בר-אילן, התמחתה בדיני תאגידים ובשנת 2003 הוסמכה כעורכת דין. בעקבות ריאיון לתוכנית "ערב חדש" עם דן מרגלית ב-2006 בנושא רווקות מאוחרת, כאשר הייתה בת 28, היא צורפה כחברת פאנל לתוכנית "מועצת החכמים". באותה שנה החלה לכתוב טור דעה ב"מעריב" והשתתפה בכמה תכניות טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 1. בנובמבר 2008, בעקבות פנייתו של יו"ר האופוזיציה דאז בנימין נתניהו, הצטרפה חוטובלי לליכוד והתמודדה בפריימריז של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-18, שבה היא חברה עד היום. במאי 2013 נישאה חוטובלי למשפטן אור אלון,‏ הם מתגוררים ברחובות ויש להם בת.

ישראל מארחת את אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות

חברי קבוצת "מאסטר טכניון" באימון לקראת המשחה. מאי 2015. נתנאל אייזיק, דוברות רמב"ם,
חברי קבוצת "מאסטר טכניון" באימון לקראת המשחה. מאי 2015/נתנאל אייזיק, דוברות רמב"ם

אתם צריכים לדעת שהיום תיפתח אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות שתיערך במכון וינגייט ותימשך עד יום ראשון. זו תהיה הפעם הראשונה שבה האליפות היוקרתית תתקיים בישראל, וישתתפו בה לא פחות מ-650 שחיינים ממספר שיא של 47 מדינות. בין השמות הבולטים בתחרות נמצאים אדם פיטי הבריטי, פדריקה פלגריני האיטלקיה ולאסלו צה ההונגרי. בין הישראלים שינסו לקטוף מדליות יהיו גל נבו, יעקב טומרקין וזיו קלונטרוב הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully