וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסיין דוואבשה: "מחכה כבר להסתכל בפני החיות ששרפו את ביתנו"

שלומי גבאי

1.12.2015 / 20:29

הסב שאיבד את בתו, חתנו ונכדו בפיגוע בכפר דומא מתקשה לחיות עם הידיעה שרוצחי משפחתו מסתובבים חופשי, והביע תקווה שההתפתחות האחרונה בפרשת הטרור היהודי קשורה לאסונם. "שורפי הבית שלנו עוד מסתובבים חופשי"

עריכה: טל רזניק צילום: יותם רונן

(צפו בריאיון עם חוסיין דוואבשה מספטמבר האחרון)

חוסיין דוואבשה, ששכל את בתו, חתנו ונכדו בפיגוע הטרור בכפר דומא, מקווה שההתפתחות האחרונה בפרשת הטרור היהודי קשורה לשריפת משפחתו. "עבר הרבה זמן וכלום, שורפי הבית שלנו עוד מסתובבים חופשי ואולי עוד עשו עוד דברים כאלו", אמר הערב (שלישי) לוואלה! NEWS. לדבריו, הוא "מחכה לרגע להסתכל בפנים של החיות האלה ולראות מי הם? איזו חינוך קיבלו? מי ההורים שלהם? זאת העבודה של המשטרה, הצבא והשב"כ לתפוס אותם".

עוד בוואלה! NEWS:
היועמ"ש נגד הפרסומת לפרויקט דיור ללא מזרחים: "חשש לאפליה אסורה"
ח"כ איימן עודה ברשימת "מאה ההוגים החשובים בעולם"
כנופיית משכפלי אשראי ממזרח אירופה נתפסה בישראל

הסב חוסיין דוואבשה, מחלקת טיפול נמרץ, בית חולים שיבא בתל השומר. שלומי גבאי
חוסיין דוואבשה/שלומי גבאי

הוא סיפר כי נכדו אחמד בן הארבע, היחיד ששרד את השריפה, עבר אתמול ניתוח נוסף שממנו הוא מתאושש. "יש לו עוד הרבה זמן להיות בבית החולים, הרסו לנו את המשפחה והבית, אין מקום בעולם לאנשים כאלה". הוא הוסיף וסיפר כי הוא ויתר בני המשפחה המורחבת מסתובבים במסדרונות בית החולים שיבא שבתל השומר כבר ארבעה חודשים. "אחמד מחפש את אמא ואבא שלו ומפחד שיבואו שוב לשרוף אותנו, שואל 'למה עשו לנו את זה?'".

נמשך הטיפול בבני משפחת דוואבשה: "האם ובנה עדיין בסכנת חיים". שלומי גבאי
"אחמד מחפש את אמא ואבא שלו ומפחד שיבואו שוב לשרוף אותנו". אחמדמ דוואבשה/שלומי גבאי

יממה אחרי הדיווח על התפתחות משמעותית בפרשת טרור יהודי חמורה, התברר הערב כי ישנה התקדמות נוספת בחקירה. על פרטי הפרשה כולם מוטל, לפי שעה, צו איסור פרסום גורף.

מוקדם יותר היום שוחרר ממעצר קטין יהודי מירושלים, שנעצר לפני שבוע וחצי בחשד להצתת רכב של תושב ערבי מהעיר ולריסוס כתובות נאצה. "שוב פרשה שהחלה בהצהרות בומבסטיות הסתיימה ללא כלום", אמר סנגורם עו"ד דוד הלוי. בשבוע שעבר שוחרר ממעצר קטין נוסף שנעצר במעורבות בעניין. השניים הכחישו את המיוחס להם. "אנו מקווים שהלקחים יופקו ובתי המשפט יהיו זהירים יותר ולא יהפכו לחותמת גומי של רשויות החקירה, גם אם מדובר בעבירות המכונות תג מחיר".

כמו כן, בית משפט השלום בירושלים דן השבוע לראשונה בכתב אישום שהוגש נגד בן 18 אשר הפר צו מעצר מנהלי שהוציא נגדו אלוף פיקוד המרכז רוני נומה בשל מעורבותו לכאורה באירועים לאומניים נגד פלסטינים. לפי האישום, הצעיר הפר צו מעצר והרחקה משום שאותר באזור בית שמש כאשר היה אמור לשהות בביתו שבדרום הר חברון. החקירה בוצעה על ידי יחידת הפשיעה הלאומנית של מחוז ש"י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully