וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות משמעותית נוספת בחקירת פרשת הטרור היהודי

1.12.2015 / 18:45

יום אחרי שדווח על פריצת דרך בנוגע לחקירה של פרשת טרור יהודי חמורה, הערב מתברר כי ישנה עוד התקדמות בנושא - שנמצא תחת צו איסור פרסום גורף. מוקדם יותר שוחרר קטין יהודי שנחשד בהשחתת רכוש של ערבים בירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתובת שרוססה על ידי פעילי "תג מחיר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יממה אחרי הדיווח על התפתחות משמעותית בפרשת טרור יהודי חמורה, הערב (שלישי) מתברר כי ישנה התקדמות נוספת בחקירה. מדובר בתקרית מהחמורות שאירעו בשנים האחרונות. על פרטי הפרשה כולם מוטל, לפי שעה, צו איסור פרסום גורף.

מוקדם יותר היום שוחרר ממעצר קטין יהודי מירושלים, שנעצר לפני שבוע וחצי בחשד להצתת רכב של תושב ערבי מהעיר ולריסוס כתובות נאצה. "שוב פרשה שהחלה בהצהרות בומבסטיות הסתיימה ללא כלום", אמר סנגורם עו"ד דוד הלוי. בשבוע שעבר שוחרר ממעצר קטין נוסף שנעצר במעורבות בעניין. השניים הכחישו את המיוחס להם. "אנו מקווים שהלקחים יופקו ובתי המשפט יהיו זהירים יותר ולא יהפכו לחותמת גומי של רשויות החקירה, גם אם מדובר בעבירות המכונות תג מחיר".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS
ישראל מבקשת מרוסיה תיאום גם על הקרקע בסוריה
נהג אגד צוחק על נוסע מבוגר: "חפש את הכרוז בבגאז'". תיעוד
מרקוס קלינגברג הלך לעולמו: "המרגל המשוכלל ביותר בתולדות המדינה"

אימון פלס"ר נח"ל שהתקיים היום, בשטחי יהודה ושומרון. דובר צה"ל
יחידה משולבת שכוללת גם כוח צבאי נלחמת בתופעת "תג מחיר"/דובר צה"ל

בתוך כך, בית משפט השלום בירושלים דן השבוע לראשונה בכתב אישום שהוגש נגד בן 18 אשר הפר צו מעצר מנהלי שהוציא נגדו אלוף פיקוד המרכז רוני נומה בשל מעורבותו לכאורה באירועים לאומניים נגד פלסטינים. לפי האישום, הצעיר הפר צו מעצר והרחקה משום שאותר באזור בית שמש כאשר היה אמור לשהות בביתו שבדרום הר חברון. החקירה בוצעה על ידי יחידת הפשיעה הלאומנית של מחוז ש"י.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ממשיכים להיאבק בתופעה

בשבוע שעבר פורסם כיצד המדינה מנסה להילחם בתופעה שכונתה "תג מחיר". מדובר ביחידה משולבת, המאוישת בכוחות צבא, שב"כ ומשטרה הפועלים בצוותא ביהודה ושומרון כדי להתמודד עם פשיעה על רקע לאומני וכדי למנוע את האפשרות שגורמים באזור יוציאו לפועל פעולות טרור יהודי. זאת בעקבות הוצאת עשרות צווי הרחקה נגד פעילי ימין קיצוני מחשש שיבצעו פעולות "תג מחיר" כנקמה על פיגועי גל הטרור, שהוגדר במערכת הביטחון "התקוממות מוגבלת".

היחידה הצליחה לסכל בחודש האחרון מקרה חמור של "תג מחיר" כשאחד מפעילי הימין שתכננו לבצע את הפעולה נלכד. "לא צריך הרבה טרור יהודי כדי לעורר מהומת אלוהים", אמר קצין בכיר בצה"ל בהתייחסו לפעילי הימין הקיצוני הפועלים בגדה, והוסיף: "מדובר בכמה עשרות שלא באמת רוצים להרוג, אלא רק במשהו שנראה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully