וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מה קרה לתייר שהצליח להרגיז את אמא גורילה

5.12.2015 / 10:49

תייר אוסטרלי החליט בצעד לא חכם במיוחד להתקרב לגורילה ענקית ומפחידה כדי לצלם תמונה טובה שלה ושל בתה הקטנה. הצעד האמיץ התברר במהרה כטעות שעלולה הייתה לעלות לו בחייו. צפו בתגובתה של הגורילה

Johnny Clifton

כנראה שהאוסטרלים לא מודעים לעובדה שגורילות הן חיות מפחידות. אחרת איך תסבירו את ההחלטה הלא הגיונית של התייר האוסטרלי ג'וני קליפטון לגשת לגורילה ענקית ביער, לעמוד ממש לידה ולנסות לתפוס תמונה טובה שלה ושל בתה הקטנה. למה הוא ציפה בדיוק? שתתן לו חיבוק אוהב ותעשה איתו סלפי?

אז כפי שוודאי כבר ניחשתם, הגורילה העצבנית לא נותרה אדישה לנוכחותו של קליפטון וזרקה אותו לאוויר כאילו היה זבוב מעצבן שמזמזם לה באוזן.

קוף מתנפל על צלם. צילום מסך
אל תעצבנו אותה!/צילום מסך

ג'וני קליפטון טייל עם המשלחת שלו ברואנדה שבאפריקה ושם, ביער עבות, הבחין באמא גורילה ובתה הקטנה צועדות כמה מטרים ממנו. בזמן שהוא מצלם בווידאו את הגורילה, הוא החליט להתקרב אליה בתקווה לתפוס תמונה טובה של השתיים - כשאז לגורילה נמאס מחיזוריו, היא העיפה אותו לאוויר והוא נחת על הקרקע במרחק של 3 מטרים ממנה.

בסרטון ניתן לראות גם את את שאר התיירים במשלחת של קליפטון צועדים על מסלול צר, רחוק מהגורילה. התייר הודה בפני ה- Cairns Post שהוא חצה קו אדום בניסיון לצלם תמונה טובה של האמא - וזאת על אף האזהרות של המדריך. "כל מה שאני זוכר זה שהאמא נהמה עליי. היא תפסה אותי וזרקה אותי למרחק של שלושה מטרים - ונחתתי על הגב", הוא מספר, "הן נראות חיות מאוד רגועות. בסה"כ רציתי לצלם תמונה טובה שלהן. המדריך אמר לי שאני עוד עלול להרוג את עצמי".

מר קליפטון, גם הוא הורה טרי, טייל כבר ביותר מ-160 מדינות ועל אף התקרית המסוכנת מתכוון להמשיך את מסעותיו בעולם, רק הרחק מגורילות.

עוד באותו נושא

בא לשכונה בחור חדש: הגורילה השרמנטי שמשגע את הנשים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully