וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם בארץ נהדרת צוחקים על מזרחים - ואף אחד לא נעלב"

דב גיל-הר

1.12.2015 / 11:10

מנכ"ל חברת הנדל"ן שעוררה סערה בעקבות סרטון פרסומי שלעג למזרחים ניסה להסביר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS שהפרסומת הייתה הומוריסטית. לדבריו, "זו הייתה בדיחה לא מוצלחת"

צילום: מור שאולי, עריכה: ניר חן

חברת הנדל"ן "באמונה" עוררה סערה אתמול בעקבות סרטון פרסומי שהעלתה ובו הוצגו ישראלים ממוצא מזרחי באופן נלעג. מנכ"ל החברה, ישראל זעירא, אמר היום (שלישי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי מדובר ב"בדיחה לא מוצלחת". לדבריו, מאחורי הסרטון עומד "מפיק פרטי ממוצא מזרחי שחשב שזו בדיחה טובה, וכנראה זו הייתה בדיחה לא טובה".

זעירא טען כי "ב'ארץ נהדרת' עושים בדיחות על ספרדים ועל דתיים ועל ימנים ואף אחד לא נעלב". לדבריו, הסרטון היה ניסיון הומוריסטי "לבדל בין ציבור דתי לציבור חילוני ולא בין אשכנזים לספרדים. כמובן שנכשלנו במשימה הזאת התנצלתי על כך והורדנו את הסרטון ברגע שקיבלנו את הביקורת על כך. גם ב'ארץ נהדרת' צוחקים על דברים דומים. אולי זה לא מצחיק מספיק, אבל על טעם וריח אפשר להתווכח".

עוד בוואלה! NEWS:
המחוזי בירושלים גזר שלוש שנות מאסר על מצית בית הספר הדו לשוני
ניסיון פיגוע בשומרון: חייל חיסל מחבלת שאיימה לדקור אותו
עקירת עצים ורעיית עזים: כך מנסים בקק"ל למנוע את השריפה הבאה בכרמל

קמפיין של חברת בניה למגזר הדתי-לאומי לועג ליוצאי עדות המזרח. ספק 500
שכן בעל חזות מזרחית מציץ בדלתה של המשפחה הדתית/ספק 500

הסרטון הוא חלק מקמפיין שיווק של פרויקט נדל"ן למגזר הדתי לאומי בקריית גת. בסרטון מופיעה משפחה דתית, בהירת עור, מדליקה נרות חנוכה בצוותא. בזמן שההורים והילדים שרים את שיר החנוכה המפורסם, "מעוז צור ישועתי", נשמעות דפיקות על הדלת. בני המשפחה נראים מפוחדים לשמע הנקישות, וכשהדלת נפתחת, נכנס בה שכן בעל חזות מזרחית, חבוש בכובע מסורתי.

השכן שואל במבטא מזרחי כבד אם הוא יכול להלוות סוכרזית, אך כשהוא מבחין בהדלקת נרות החנוכה הוא קורא לחברו להגיע. "אברג'ל, אברג'ל, בוא תראה. נעשה מנגל בתוך הבית", הוא אומר לו. בהמשך מציע השכן: "נעשה איזה נפנוף, נביא כנפיים, נביא נקניקיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully