וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אייקון ירושלמי משנה פניו: "האומן 17" ייפתח מחדש - אבל לא בשבת

30.11.2015 / 8:09

אחרי שני עשורים של פעילות, שבהם צבר אהדה ופופולריות בארץ ובעולם, נסגר בשנה שעברה המועדון המיתולוגי "האומן 17". כעת הוא ייפתח תחת השם "האומן סטריט" והבעלים החדשים החליטו להפכו ל"כשר" כדי לפנות לקהל שומר מצוות

הכניסה למועדון האומן 17 לשעבר באזור התעשייה תלפיות שבירושלים. Google Street View, צילום מסך
הכניסה לאומן 17 לשעבר, באזור התעשייה תלפיות בירושלים/צילום מסך, Google Street View

עוד אייקון ירושלמי משנה את פניו והופך ל"כשר": לוואלה! NEWS נודע כי בחודש הבא ייפתח מחדש המועדון הירושלמי המיתולוגי "האומן" – אולם הוא יישאר סגור בשבת. בעליו החדשים של המקום, שיחזור לפעילות אחרי הפוגה של שנה וחצי, הסבירו כי המטרה בהפיכת המקום ל"כשר" היא לפנות לקהל שומר המצוות.

"האומן 17", שהיה כאמור בבעלות אחרת, סגר ב-2014 את שעריו אחרי פעילות ענפה של יותר משני עשורים. בגלגולו החדש ייקרא המועדון הפופולרי "האומן סטריט" על שם הרחוב שבו הוא מצוי באזור התעשייה תלפיות. לפי אנשי יחסי הציבור של "האומן סטריט", המועדון אשר יחולק לשני מתחמים ויכלול גם גלריה היקפית, יפעל שלושה ימים בשבוע: בשלישי, בחמישי ובמוצאי שבת. ביום שישי, שהיה בעבר ליין הדגל ואשר אירח את מיטב התקליטנים בעולם, המקום יישאר סגור.

בעלי המועדון – בהם גיא כהן, שהפעיל כמה מועדונים בבירה, מקווים שהאומן יוכל להחיות מחדש את ימי התהילה, והם סבורים כי סגירתו בשבת תתאים יותר לרוח הירושלמית.

ההודעה על שינוי פניו של האומן מגיעה שבוע בלבד אחרי שבעלי ה"סינמה סיטי" שבכניסה לעיר החליטו לסגור סופית את מתחם הקולנוע בשבת. גם מסעדת "קולוני" המוכרת, שפועלת יותר מעשור סמוך למתחם התחנה הודיעה שבינואר היא תהפוך כשרה ותיסגר בשבתות. לפני שנתיים היה תורה של "רסטו-בר" להיסגר, אחרי שנכנעה ללחץ של בעלי השטח וסירבה להפוך כשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully