וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | תיעוד מבהיל: ניצלו ממוות בשנייה האחרונה

29.11.2015 / 13:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בישיבת הממשלה שנערכה היום שוב לא נידון מינויו של מועמד ראש הממשלה לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי, ד"ר רן ברץ. עם צאתו בתחילת החודש לביקור מדיני בארה"ב התחייב ראש הממשלה כי אין בכוונתו לבטל את המינוי, זאת למרות הביקורת שנמתחה על התבטאויותיו של ברץ.

פיגוע הדקירה בירושלים: לאחר מצוד קצר לכדו כוחות הביטחון את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשכונת רוממה בעיר, בו נפצעה אישה באורח קל. מחקירה ראשונית עלה כי בסים עבד אל-רחמאן, בן 38 משכם, הגיע מכיוון שער שכם לכיוון רחוב הגיא, ובשלב מסוים הבחין בשני לוחמי מג"ב שהיו בסיור. כשחלפו על פניו שלף לעברם סכין ותוך שהוא צועק "אללה אכבר" ודקר את אחד הלוחמים בצווארו. הלוחם השני דרך את נשקו, וירה למוות במפגע. בחיפוש על גופו נמצאה סכין נוספת.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, התייחס הבוקר לפרישתו מהמשטרה של ניצב בנצי סאו. לדבריו, "בחודשים האחרונים בנצי הוביל את המשטרה באופן יוצא דופן במאבק הבלתי מתפשר בטרור".

בסרטון שהועלה לרשת על ידי משטרת קונטיקט, נראה הרגע בו שני בני אדם ניצלו ממוות בשנייה האחרונה. השניים עצרו בצד הדרך לאחר שעברו תאונה בכביש בקונטיקט. אלא שאז, הגיע במהירות נהג שאיבד שליטה על רכבו ופספס את השניים במילימטרים בודדים. נהג הרכב נפצע קל והואשם בנהיגה רשלנית.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול התקררות נוספת וייתכן גשם מקומי באזור הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully