וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 30 חטפה את בנה בן השמונה שהוצא מרשותה

29.11.2015 / 12:23

על פי החשד, בדרך חזרה מטיול בצפון, אליו הורשו לצאת השניים בפיקוח של דודתו, חטפה האם את הילד - שהוצא מרשותה יחד עם אחיו - ונמלטה לדירת מסתור ברמלה. בתום חיפושים נרחבים של המשטרה אותרו השניים

אילוסטרציה ילד בבית הספר. ShutterStock
הילד אותר בדירת מסתור ברמלה/ShutterStock

אישה בת 30 חשודה שחטפה בסוף השבוע את בנה בן השמונה, שהוצא יחד עם אחיו מרשותה בצו של פקידת סעד. היום (ראשון) היא תובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. על פי החשד, האם חטפה את בנה במהלך טיול בצפון - אליו הורשתה לצאת בהסכמת שירותי הרווחה, תוך פיקוח של דודתו – ונמלטה לדירת מסתור של חברתה ברמלה, שם נעצרה.

ביום שבת יצאו השלושה לטיול, ובדרך חזרה הביתה עצרו לאכול במסעדה בראשון לציון. לפי החשד, האם התקשרה לחברתה שהגיעה למקום עם רכבה – ובזמן שהדודה, שהופקדה לפקח על המפגש, הזמינה אוכל, האם עזבה את המקום יחד עם בנה – והשניים נמלטו בעזרת הרכב של החברה.

הדודה, שנשארה במסעדה, הבחינה לפתע שהשניים נעלמו והחלה לזעוק שחטפו את אחיינה – תוך שהיא מדווחת על המקרה לתחנת משטרת ראשון לציון. שוטרים מהתחנה, יחד עם תחנות נוספות שנרתמו לסייע במקרה, פרסו מחסומים ברחבי האזור וביצעו סריקות במטרה לאתר את הילד. בתום שעות של חיפושים נמצאו האם ובנה בבית החברה, שלפי החשד סייעה לאם לחטוף את הילד.

עוד בוואלה! NEWS:
רבנים קוראים להחרים את משרד החינוך בשל התערבותו בתכני הלימוד
סאו פורש מהמשטרה: "מנסים לשפר את התרבות הארגונית"
כך יתמודדו חיילי 8200 עם ההסתה ברשתות החברתיות

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully