וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: עז שהוכנסה לכלוב טיגריס למאכל - הפכה לחברתו

29.11.2015 / 9:45

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הודיע הבוקר למפכ"ל הנכנס, רוני אלשיך על כך שהחליט לפרוש מהמשטרה אחרי 38 שנות שירות. כפי שפורסם כבר בשבוע שעבר בוואלה! NEWS, על אף שסאו שוקל במשך זמן רב לפרוש מהמשטרה או לכל היותר להישאר בשירות לתקופה קצובה נוספת, נראה כי הוא יהיה מוכן לחפוף את אלשיך – אך לא יישאר כסמפכ"ל.

לוחם משמר הגבול כבן 20 נפצע הבוקר באורח קל בפיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים. המחבל, תושב שכם, חוסל על ידי כוחות הביטחון.

חופי הרחצה בתל אביב ובהרצליה ייסגרו החל מהבוקר ועד ליום רביעי, זאת, בשל הזרמה יזומה של ביוב לים במסגרת עבודות תשתית של המכון לטיהור שפכים ועבודות תחזוקה של איגוד ערים דן. הרחצה אסורה גם בחופים הלא-מוכרזים לכל אורך רצועת החוף בערים אלו, מטעמי בריאות.

כשצוות הספארי בשקוטובסקי שברוסיה הכניס עז לכלוב של טיגריס סיבירי למאכל הם לא ציפו שזה מה שיקרה. העז והטיגריס התיידדו במהרה והפכו לחברים טובים. הטיגריס, בשם אמור, אפילו נתן לעז את המיטה שלו. ארבעה ימים לאחר מכן, והעז עדיין בחיים. נקווה שזה גם יישאר כך.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול ירידה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully