וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שהשתוללה בעירום בשירותים מדברת: "חיי נהרסו"

1.12.2015 / 10:53

סרטון שתיעד נשים משתוללות והורסות שירותים בפאב באוסטרליה הפך לוויראלי וחרך את הרשת. אחת הנשים שהופיעו בו טוענת שחייה הפכו לגיהנום והיא שוקלת לתבוע את מפיץ התיעוד

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

פייסבוק

לפני מספר ימים סיפרנו לכם על חבורה של נשים שהגיעו לפאב בפרת', אוסטרליה, שתו קצת יותר מדי והחלו להשחית את השירותים במקום. הן פיזרו נייר בכל מקום, רקדו בצורה מגוכחת ואחת מהן הגדילה לעשות כשחבשה את הפח על ראשה וחשפה את החזה לעיניי המצלמה. הסרטון שתיעד את ההשתוללות הפך לוויראלי, וכעת אותה אישה עומדת חסרת אונים אל מול הרשת.

"הושפלתי לחלוטין מול כל היבשת. הסרטון התפשט במהירות אדירה. החיים שלי ושל שאר הבנות נהרסו. אני מבקשת מהציבור לא למכור חיים של אנשים אחרים רק כדי לקבל כמה דקות של תהילה", אמרה בריאיון לתחנת טלוויזיה מקומית והתייחסה לאדם שצילם את הסרטון והפיץ אותו. הצעירה, ששמה לא פורסם, טענה שלא הייתה מודעת שמעשיה מצולמים ואמרה שזה לחלוטין לא מייצג אותה ביום-יום: "אני בטוחה שכל אחד מאיתנו עשה שטויות שלא היה רוצה שאף אחד יראה", היא אמרה", "אבל לא האמנתי שיהיה מי שישווה אותי לדאעש ויאחל לי למות", אמרה.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

נשים בשירותים. צילום מסך
ככה נראו רגעי האימה בתאי השירותים/צילום מסך

מנהל הבר בה התרחשה התקרית סיפר בריאיון ל"דיילי מייל" שהוא מכיר את הבחורות שהרסו את השירותים. "הצלחנו לזהות את הנשים שמופיעות בסרטון. יש לנו את תעודות הזהות שלהן והכניסה למקום תאסר עליהן לצמיתות. זה מקרה נדיר מאוד, אבל כנראה שבזמן הקרוב אנשי הצוות יגדילו את הביקורים שלהם בשירותים כדי לראות שהכל בסדר".

עוד באותו נושא

טרנד חדש: נשים הורסות לבעלים הבוגדניים את המכוניות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully