וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאומה של החיילת שנהרגה בתאונה: "תחזרי, את החצי השני שלי"

27.11.2015 / 0:30

אלפים ליוו את רב"ט סתיו פרטוש, שנהרגה בתאונת האוטובוס בבנימין, בדרכה האחרונה. "בשנותיי בכבאות צברתי ניסיון רב. כשראיתי את האוטובוס, לא היה צריך להוסיף עוד", ספד אביה

צילום: מור שאולי, אהוד אמיתון - TPS. עריכה: טל רזניק

אלפי בני אדם ליוו את רב"ט סתיו פרטוש בת ה-19, החיילת שנהרגה אתמול (חמישי) בתאונת אוטובוס בבנימין, בדרכה האחרונה בהר הרצל. אחיה התאום, ליאל, ספד לה בכאב גדול. "בעוד חודש היה צריך להיות לנו יום הולדת, אבל אני לא דואג. אני יודע שאת איתי ושתמשיכי להיות איתנו תמיד", אמר. "תמיד שמרתי עלייך, ואיך לא הייתי איתך שם, איך? תחזרי, את החצי השני שלי והחצי שמשלים אותי. בחיים לא אוכל, בחיים לא אבין, כי אני יודע שאת איתי ועם המשפחה. אני אוהב אותך".

אביה, יוסי, הגיע לזירת האירוע כששמע על התאונה. "ב-26 שנה בכבאות, אצבעותיי הוציאו הרבה שרופים וגוויות", סיפר. "כשהגעתי וראיתי את האוטובוס, לא היה צריך לדבר הרבה. שאלוהים ישמור עלייך מלמעלה".

גם חברתה, עדן חוג'ה, נשארה דברים. "אני לא מספידה אותך", פתחה. "אני מדברת אלייך כי אני יודעת שאת שומעת אותי, את פה איתנו. את תמיד בלב שלי, חצי ממני. את מלאך, החיוך שלך תמיד יישאר לי בראש. איך הלכת ככה, איך?".

לקריאה נוספת:
"סתיו תמיד הרגיעה אותנו שהשירות לא מסוכן - ונהרגה בתאונה ארורה"
נהג האוטובוס שהתהפך: "רכב פלסטיני עקף אותי בפראות וגרם לתאונה"

רב"ט סתיו פרטוש, שנהרגה בתאונת דרכים בבנימין, נובמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
"החיוך תמיד יישאר בראש". סתיו פרטוש/צילום מסך, פייסבוק

להלוויה הגיע גם ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל. "משפחת פרטוש ותיקה מאוד במעלה אדומים", אמר. "סתיו, בת העיר, נולדה אחרי שנים של ציפייה. אהובה על משפחתה. הכרתי אותה כבר בילדותה כשהייתה מצטרפת לאימה ומגיעה למשרדים שלנו", סיפר בהתייחסו לאמה, אילנה, שעובדת בעיריית מעלה אדומים. "תמיד היה לה את החיוך המקסים, אור של חיים בעיניים. סתיו היקרה שלנו, אנו נפרדים ממך, אבל תמיד תהיי איתנו. הדמות היפה העדינה הרכה שמחייכת לכולם".

מפקד יחידה 503 בחיל האוויר, שם שירתה סתיו, נשא גם הוא דברים והביע את צער היחידה על מותה. "היום קיבלתי הודעה שאף מפקד לא רוצה לקבל. קיוויתי שאין נפגעים והתבדיתי", אמר. "סתיו חיילת מקסימה, ישרה, עם חיוך שובה לב. לאורך שירותה דאגה להבהיר כל העת את רצונה לתרום. חיל האוויר כולו עומד ומרכין ראש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוטובוס התהפך סמוך לכוכב השחר, 26 בנובמבר 2015. אהוד אמיתון, תצפית TPS
"כשראיתי את האוטובוס, לא היה צריך עוד לדבר". זירת התאונה/תצפית TPS, אהוד אמיתון

התאונה אירעה סמוך לשעה 12:06, אז התקבל במוקד מד"א מרחב ירושלים דיווח על אוטובוס שהתהפך על צדו קילומטר אחרי ההתנחלות רימונים לכיוון כוכב השחר. רוב הנוסעים יצאו בעצמם מהרכב לאחר התאונה אולם העובדה שהאוטובוס ממוגן הקשתה על חילוץ הלכודים בתחילת הפינוי.

ההערכה הראשונית של בוחני התנועה שהוזעקו למקום העלתה שהאוטובוס נסע במהירות מופרזת בעיקול של הכביש. חיים אלרן, שהיה עד לתאונה, סיפר כי החיילים צעקו כל הזמן שהנהג נסע מהר: "הייתה היסטריה מסביב".

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully