וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סתיו תמיד הרגיעה אותנו שהשירות לא מסוכן - ונהרגה בתאונה ארורה"

26.11.2015 / 19:25

קרוביה של רב"ט סתיו פרטוש, שנהרגה בתאונת אוטובוס בבנימין, מנסים לעכל את הבשורה שנחתה עליהם. "היא ביקשה ממני לשמור על אמא שלה, אבל על הילדה הזאת לא שמרתי", סיפר מקורב לאם. "את מה שרצתה - השיגה", סיפר בן זוגה

צילום: מור שאולי, אהוד אמיתון - TPS. עריכה: טל רזניק

קרוביה של רב"ט סתיו גרוסמן ממעלה אדומים, שנהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בבנימין לאחר שאוטובוס שבו נסעה סטה מהדרך והתהפך, מנסים לעכל את הבשורה המרה שנחתה עליהם. "היא ביקשה ממני כל הזמן לשמור על אמא שלה, אבל לא יכולתי לשמור על הילדה הזאת", סיפר סגן ראש עיריית מעלה אדומים, בוריס גרוסמן, שעבד יחד עם אמה של סתיו, אילנה. "היא תמיד הרגיעה אותנו ואמרה שהשירות שלה לא מסוכן. ובסוף המוות תפס את המשפחה בתאונה ארורה".

לדבריו, כבר מהרגע שהאם שמעה על תאונת הדרכים – הבינה שבתה מעורבת באירוע. "בדקה הראשונה היא ידעה. עוד לא ידענו כלום, רק שהיו פצועים, וראינו בפייסבוק את הידיעות על הרוג", שחזר. "אני אמרתי שזה גבר שנהרג, אבל היא אמרה שזה לא נכון. כואב לי מאוד. אני לא יודע איך האמא ושני האחים יחזיקו מעמד. אבדה גדולה למעלה אדומים, אין מישהו שלא מכיר את אילנה".

לקריאה נוספת:
נהג האוטובוס שהתהפך: "רכב פלסטיני עקף אותי בפראות וגרם לתאונה"

רב"ט סתיו פרטוש, שנהרגה בתאונת דרכים בבנימין, נובמבר 2015. פייסבוק, צילום מסך
"אני מקווה שיזכרו אותה כמו שהיא. מדהימה, צעירה ומלאת שמחת חיים". פרטוש/צילום מסך, פייסבוק

אביה של סתיו, כבאי בדרגת רס"ר, שמע על התאונה מאילנה, גרושתו. מיד הוא יצא לזירת האירוע – אולם נבלם בדרך לשם. "המשפחה במצב לא פשוט, אבל הם חזקים", הסביר בן הדוד של סתיו, ליאור רז. "רק צריך לזכור שסתיו הייתה אחת הנערות היותר תמימות, אופטימיות ומלאות שמחת חיים שאני פגשתי בחיי. אני מקווה שיזכרו אותה כמו שהיא. מדהימה וצעירה".

בן הזוג של סתיו בשלוש השנים האחרונות, יקיר חלאווי, אמר כי מדובר היה בבחורה מיוחדת. "כל מה שהיא רצתה – היא השיגה", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוטובוס התהפך סמוך לכוכב השחר, 26 בנובמבר 2015. נועם מושקוביץ
זירת התאונה, היום/נועם מושקוביץ

נועם לונחל, נהג אוטובוס החיילים שהתהפך בכביש 258 ליד ההתנחלות רימונים, טען בשיחה עם וואלה! NEWS כי הסיבה לתאונה הקטלנית היא שרכב פלסטיני עקף אותו במהירות בעיקול - מה שגרם לו לסטות ולהתהפך. "רכב פלסטיני עקף אותי בפראות - וגרם לתאונה", אמר. לונחל, בן 42 ואב לשישה מקריית ארבע, נפצע קל בתאונה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. שוטרים שהגיעו לבית החולים גבו ממנו עדות.

לדבריו, חרף ההערכה הראשונית של בוחני התנועה, הוא לא נסע במהירות מופרזת. "נסעתי על 60 עד 70 קמ"ש", אמר והוסיף כי "נסענו לכיוון ירושלים ואז הגיע נהג פלסטיני במהירות. התהפכנו פעם או פעמיים. לא יודע איך הצלחנו לצאת משם. כשהעיניים שלי נפתחו כבר הייתי מחוץ לאוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully