וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכתה בתחרות מלכת היופי בכלא הנשים המסוכן והאלים?

29.11.2015 / 9:40

תחרות מלכת היופי לשנת 2015 של כלא הנשים המאובטח ביותר בברזיל הכתירה את מישל נרי רנגל בת ה-27 לפושעת היפה ביותר בכלא. לצערה היא תוכל לחגוג את הזכייה המרגשת עם משפחתה רק כשתסיים לרצות 45 שנות מאסר

tee cardaci

תחרות מלכת היופי לפושעות התקיימה השבוע בכלא הנשים המאובטח ביותר בברזיל, ה"טלברה ברוס" שבריו דה ז'נרו - כשהזוכה המאושרת אולי לא תזכה להתמודד בתחרות מיס העולם השנתית - אבל היא לפחות תוכל לבלות את 40 שנות המאסר שנותרו לה בהרגשה טובה שהיא מלכה. אנחנו נמתין עם השלום העולמי עד שתשתחרר.

תחרות מלכות יופי בכלא נשים בריו דה ז'נירו. GettyImages
תחרות מלכת היופי לפושעות בכלא לנשים בריו דה ז'ניירו/GettyImages

התחרות נערכה באופן מפתיע באחד מבתי הכלא הקשים ביותר בעולם - ותחת אבטחה כבדה של עשרות שומרים שהוצבו ברחבה ובמגדלי השמירה. המתמודדות זכו למדוד שמלות לבחירתן, עברו עיצוב שיער ואיפור ע"י מתנדבים שלא חששו להימצא בקרבתן וזכו לצעוד על מסלול דוגמנות אמיתי. הזוכה המאושרת בתחרות - מי שהצליחה להרשים עשרה שופטים ביניהם דוגמנית ברזילאית מפורסמת - היא מישל נרי רנגל בת ה-27, שנכנסה אל מאחורי סורג ובריח ב-2010 לאחר שנידונה ל-38 שנות מאסר על שוד. לאחרונה נוספו לה 6 שנים נוספות על מעשי זנות בכלא.

הזוכה מהתחרות בשנה שעברה, אנה קרולינה רוסה דה סוזה, בת ה-22, שהורשעה בסחר בסמים, הסבירה: "התחרות היא לא רק על יופי. השופטים מחפשים כריזמה ויכולת להביע חיבה".

עוד באותו נושא

"לחגוג את היופי עם כיעור": ניצח בתחרות האיש המכוער בזימבבואה

לכתבה המלאה
תחרות מלכות יופי בכלא נשים בריו דה ז'נירו. GettyImages
זה פשע כמה שאת יפה: מישל נרי רנגל מרימה ידיים ברגע הזכייה/GettyImages

התחרות נועדה להגביר את ההערכה העצמית של האסירות, והיא זוכה לתמיכה של קבוצות מהקהילה והכנסייה. לפי משרד המשפטים בברזיל, בית הכלא "טלברה ברוס" הוא היחיד בברזיל המיועד לנשים שאמורות להימצא תחת אבטחה כבדה וכולל את העברייניות הכבדות ביותר במדינה. מספר הנשים בכלא עלה ב-567 אחוזים משנת 2000 עד 2014. על פי ארגון Human Rights Watch, בית הסוהר נמצא במקום הרביעי ברשימת בתי הסוהר הצפופים ביותר בעולם, עם יותר מ-600 אלף אסירות המוחזקות במתקנים המיועדים ל-377 אלף אסירים בלבד.

תחרות מלכות יופי בכלא נשים בריו דה ז'נירו. GettyImages
העברייניות הכבדות ביותר בעולם - ולא במשקל/GettyImages
תחרות מלכות יופי בכלא נשים בריו דה ז'נירו. GettyImages
הבנות מדגמנות בלבוש קייצי/GettyImages

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully