וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל חשוד שתקף מינית מלצרית בת 17 שעבדה עמו בגן אירועים

שלומי גבאי

26.11.2015 / 11:12

בוקר אחרי חתונה שבה עבדו יחד, נמצאה הנערה עירומה בתא שירותים כשהיא לא זוכרת את שאירע. מצלמות האבטחה ודגימות ד.נ.א של החייל שנמצאו על גופה מחזקים את החשד נגדו. החייל מכחיש את המיוחס לו

אילוסטרציה. אורי לנץ
בחקירתו הודה החייל כי היה מגע מיני, ללא בעילה/אורי לנץ

חייל בן 21 מאור עקיבא נעצר בשבוע האחרון בחשד לבעילה ללא הסכמה של קטינה בת 17 שעובדת עמו בגן אירועים. על פי החשד, השניים עבדו יחד כמלצרים בגן אירועים בעמק חפר ולפני כחודש מלצרו באירוע חתונה. בוקר למחרת נמצאה הנערה עירומה בתא שירותים של אולם האירועים וסיפרה כי לא זכרה כיצד הגיעה למצב הזה.

החייל הגיע באותו הבוקר למסור עדות במשטרה, אך הרחיק את עצמו מהתקרית. עם זאת, השבוע הוא נעצר לאחר שמפענוח סרטוני מצלמות האבטחה עולה כי יש קשר בינו לבין הנערה. בחקירתו הודה כי במהלך החתונה היה מגע מיני בהסכמה בינו לבין הנערה במקום צדדי באולם, ולאחר מכן הם חזרו לעבוד עד סיום האירוע.

אולם בנוסף למצלמות האבטחה שקושרות אותו למיוחס לו, דגימות ד.נ.א שלו נמצאו בגופה של הנערה, מה שמחזק את החשדות נגדו, חרף היותו נטול כל עבר פלילי. על פי החשד, הוא שיכר את הנערה ואז בעל אותה. מעצרו הוארך עד מחר.

עו"ד שי לוי המייצג את החשוד: "לאור מורכבות החקירה ההגנה מנועה מלהגיב בשלב הזה. החשוד שאותו אני מייצג דוחה את החשדות נגדו וטוען לחפותו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ניצב נחקר במשך 7 שעות במח"ש בחשד להטרדה מינית של שוטרת
אם לבן נכה זרקה את עצמה תחת מכונית סגן שר השיכון – ונעצרה
חוכמת ההמון: חומרי חקירה שותפו ברשת כדי לאתר חשודים בשוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully