וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים אחרי הפיגוע תיערך חתונת הבת ששכלה את אביה ואחיה

26.11.2015 / 8:00

הערב תינשא שרה תחיה ליטמן לבחיר ליבה, זאת לאחר שחתונתה נדחתה עקב השבעה על אביה ואחיה, יעקב ונתנאל, שנרצחו בפיגוע הירי בעתניאל. הציבור הוזמן לקחת חלק בחגיגה. "הכאב תמיד קיים, אבל השמחה תתעצם"

צילום: מור שאולי, עריכה: ניר חן

שבועיים לאחר הפיגוע שבו נרצחו הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל, הערב (חמישי) תתקיים חתונת הבת, שרה תחיה, עם בחיר ליבה - אריאל ביגל. האירוע אמור היה להתקיים ארבעה ימים אחרי הפיגוע, אך נדחה בשל השבעה. בני המשפחה הזמינו את הציבור הרחב להשתתף עמה בשמחה.

דודה של הכלה, אהרן ריגלר, סיפר על הצער שמתעורר בעת המחשבה כי אביה ואחיה לא יהיו נוכחים ביום המשמח. "החיבוק החם והעצום שהזוג מקבלים יגיע לשיאו בחתונה שמחה ומאושרת", אמר. "מהחתונה ייעדרו רבי יעקב ובנו נתנאל. הכאב תמיד קיים אבל השמחה על הקמת משפחה חדשה תתעצם ברגעים האלו". הוא הוסיף כי "הידיעה והתחושה, כמו ששרה תחיה אמרה בהלוויה, שהיא יודעת שהם יסתכלו מלמעלה וישמחו בשמחתה, נותנת כוח לזכור את האובדן ולשמוח עם כולם".

לקריאה נוספת:
בדרך לשבת חתן נרצחו חותנו וגיסו לעתיד: "נחזיר את השמחה למשפחה"
"מסרבים להבין": האב ובנו שנרצחו ליד עתניאל הובאו למנוחות
מנכ"ל מד"א על נטישת הפצועים בפיגוע: "הסהר האדום השתתף בפעילות טרור"

משפחת ליטמן בהלווית האב יעקב והבן נתנאל, הר המנוחות ירושלים. 14 נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
בני המשפחה בהלוויית יעקב ונתנאל שנרצחו בפיגוע/נועם מושקוביץ

החתונה תתקיים בבנייני האומה בירושלים, במקום שבו הייתה אמורה להתקיים בתאריך המקורי, כאשר החל מהשעה 22:00 ייפתח אולם נוסף במקום לטובת אלפי המשתתפים הצפויים להגיע לשמוח בשמחת בני הזוג. טקס החופה יתקיים בשעה 19:00 בנוכחות בני המשפחה, שדחו בקשות של אישי ציבור שרצו להשתתף בו. בעלי האולם אף תרמו כיבוד רב עבור המשתתפים הרבים, בהם שליח חב"ד מאוסטרליה שטס ארצה במיוחד עם מתנת חתונה לבני הזוג מטעם קהילת חב"ד במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully