וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שנדקר ליד קריית ארבע יצא מניתוח ומצבו קשה אך יציב

25.11.2015 / 21:30

החייל נדקר בצומת אל-פוואר בידי מחבל שיצא מרכבו, ופונה לשערי צדק בירושלים לאחר קבלת טיפול רפואי במקום. המחבל נורה ומת מפצעיו באותו בית החולים. הרב פינטו, שגם כן עבר ניתוח היום, ביקש מחסידיו להתפלל לרפואת החייל

צילום: דוברות מד"א, רוני כנפו, חיים לוזון; עריכה: שניר דבוש

ניתוחו של החייל, שנפצע היום (רביעי) באורח קשה בפיגוע הדקירה באזור צומת אל-פוואר שליד קריית ארבע, הסתיים בהצלחה, וכעת הוא מאושפז במצב יציב ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק שבירושלים.

החייל, אשר משרת בחיל ההנדסה, פונה לאחר הפיגוע לבית החולים על ידי ניידת טיפול נמרץ של מד"א כשהוא במצב בינוני עד קשה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. "הוא היה בהכרה מלאה", סיפר פרמדיק מד"א, זכי יהב. לדבריו, "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים תוך שאנחנו מפנים אותו במהירות לבית החולים". הכירורג ד"ר אלון שוורץ סיפר כי החייל נדקר בין השאר בצווארו ועבר בדיקות הדמיה לפני שהוכנס לחדר הניתוח.

בתקשורת הפלסטינית דווח כי המחבל, מוחמד א-שובכי, בן 19 מהיישוב בית ג'יברין שליד חברון, נורה בידי כוח צה"ל והועבר על ידי אמבולנס צבאי לאותו בית חולים, שם מת מפצעיו.

עוד בוואלה! NEWS:
דגל וכיפה: נהגי המונית בבירה מנסים להיראות "לא ערבים"
השחיתות ב"דן" ובמשטרה: בכיר בחברה ו-15 שוטרים נחקרו
הטייס הרוסי: "לא התקבלה כל אזהרה מחיל האוויר הטורקי"

פצוע קשה בפיגוע הדקירה בצומת אל-פאוור, בי"ח שערי צדק. נועם מושקוביץ
החייל שנפצע מסמן "וי" באצבעותיו בכניסה לבית החולים/נועם מושקוביץ

בתוך כך, הרב יאשיהו פינטו, שעבר היום ניתוח בבית החולים ברזילי שבאשקלון להסרת גידול סרטני מגופו, הורה לחסידיו לעזוב את מיטתו ולהתפלל להחלמתו של החייל שנפצע. לדברי חסידיו של פינטו, בימים האחרונים חלה החמרה במצבו ובמהלך הניתוח הוסר גידול ממאיר מהכבד של הרב המקובל מאשדוד.

שפינטו התעורר לאחר הניתוח גילה כי בנה של אחת מחסידותיו הוא החייל שנפצע בפיגוע הדקירה. לדברי אחד מחסידיו, פינטו הורה לאלו שהתפללו באותה השעה ליד מיטתו – לנסוע לבית החולים בירושלים ולהתפלל לשלומו של החייל, ואף הוסיף כי הרב בעצמו החל לקרוא פרקי תהילים לרפואת החייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פיגוע דקירה בצומת אל פאוור, 25 בנובמבר 2015. דוברות מו?אז הר חברון, מערכת וואלה! NEWS
זירת הפיגוע, היום/מערכת וואלה! NEWS, דוברות מו?אז הר חברון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully