וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח במגדל העמק: ירד לבקש שקט - ונדקר למוות בידי שכניו

25.11.2015 / 20:58

מחקירה ראשונית עולה כי החשוד ביקש משכנו להפסיק לנהוג בפראות על הטרקטורון - ומאוחר יותר חיכה יחד עם אביו בפתח הבניין כשהם חמושים בסכינים. "אני והילדים ראינו את הכל מהחלון", סיפרה אשתו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

בני משפחתו של אנדריי ניפומשצ'י, שנרצח אמש במגדל העמק על ידי שניים משכניו לאחר עימות אלים שהתפתח בין השלושה, ניסו היום (רביעי) לשפוך קצת אור על התקרית הקשה שאירעה ברחוב הרב בוסקילה שבעיר. "אנדריי רק ביקש שקט", אמר לוואלה! NEWS קרוב משפחתו. "מחר זה יכול לקרות למישהו אחר", הוסיף.

אתמול בערב נדקר ניפומשצ'י למוות בעקבות מה שהחל כעימות מילולי שפרץ לאחר שביקש מאחד משכניו לחדול מנהיגה פרועה ורועשת על הטרקטורון שלו בסמוך לביתו. הנהג, שהוא גם החשוד המרכזי בדקירה, בן 22, נעצר אתמול יחד עם אביו, בן 51 – והיום מעצרם של השניים הוארך עד ליום שלישי הקרוב.

עוד בוואלה! NEWS:
דגל וכיפה: נהגי המונית בבירה מנסים להיראות "לא ערבים"
השחיתות ב"דן" ובמשטרה: בכיר בחברה ו-15 שוטרים נחקרו
הטייס הרוסי: "לא התקבלה כל אזהרה מחיל האוויר הטורקי"

זירת רצח אנדריי נפומשצ'י במגדל העמק. נובמבר 2015. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
זירת הרצח, היום/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר החשוד ברצח רכש לאחרונה טרקטורון ונהג לנסוע עליו לאורך הרחוב, כשהוא מפריע למנוחת שאר דיירי הרחוב. אתמול ניסה ניפומשצ'י לשים לזה סוף וירד לרחוב במטרה לבקש מהחשוד להפסיק את הרעש הרב שהוא מקים בשל צורת הנהיגה הפרועה שלו. בין השניים התפתח עימות מילולי חריף, אשר בסופו כל אחד חזר לביתו.

לאחר זמן קצר שבו השניים לאותו המקום, כאשר לאותה הפגישה הגיע החשוד כשהוא מלווה באביו. ניפומשצ'י הגיע לפגישה כשהוא חמוש במוט ברזל ואילו החשוד אחז ביותר מכלי תקיפה אחד. "הם חיכו לו עם סכינים ברחוב – וקראו לו לרדת מלמטה", אמר בן משפחתו של הנרצח, והוסיף שלדעתו "זה היה מתוכנן".

העימות ארך שניות ספורות בלבד, במהלכן ניפומשצ'י נדקר מספר פעמים בגופו והתמוטט על המדרכה – שם נקבע מותו בתום מאמצי החייאה של חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה. שני החשודים שנעצרו, ככל הידוע לפי שעה, לא נפגעו במהלך התקרית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הוארך מעצר אב ובן החשודים שדקרו למוות שכן שהעיר להם על רעש טרקטורון. ערן גילווארג
אחד החשודים, היום/ערן גילווארג

אשתו של ניפומשצ'י, אוקסנה, סיפרה היום לוואלה! NEWS: "הם חיכו לו מתחת לבניין והתנפלו עליו עם סכינים". לדבריה, "אני והילדים ראינו את הכל מחלון הבית". אחיו של הנרצח, אלכסנדר, אמר שהוא מצפה שהמשטרה והפרקליטות ימצו את הדין עם הרוצחים, "אני מקווה שהם יישבו בכלא כל החיים. אח שלי נרצח סתם, הוא לא אשם בשום דבר".

ניפומשצ'י, בן 34, הותיר אחריו אישה שלושה ילדים – בני 16, שמונה ושמונה חודשים. גופתו נשלחה היום לנתיחה שלאחר המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר, והוא יובא לקבורה מחר בבית העלמין שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully