וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר הבדואי שהותקף כי נחשד כמחבל: "לא האמנתי שאצא מזה בחיים"

25.11.2015 / 19:40

סלאם אבו סבילה שחזר את האירוע הקשה שעבר במהלך הפיגוע בקריית גת. "היכו אותי ודקרו אותי 11 פעמים, נפצעתי קשה". מעצרו של אחד החשודים בתקיפה הוארך ביומיים, אולם הוא הכחיש כי דקר את הצעיר במהלך האירוע

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

סלאם אבו סבילה, הצעיר הבדואי שהותקף במהלך הפיגוע בקריית גת משום שנחשד כמחבל, סיפר היום (רביעי) לראשונה לוואלה! NEWS על האירוע הקשה שעבר: "עבדתי בתור שומר באתר בנייה, ובמהלך סיור שגרתי שערכתי במתחם הגיע אדם ואמר לשאר האנשים שהיו במקום 'תרדו עליו'". לדבריו, "היכו אותי – ונבהלתי. נדקרתי 11 פעמים במהלך התקיפה ולא האמנתי שאצא משם חי".

אבו סבילה גם סיפר על התקופה הקשה שהוא עובר מאז היה האירוע: "אני לא מרגיש טוב בימים האחרונים, נפצעתי קשה באירוע והתנפח לי הראש. מישהו בשם אייל עזר לי וממה שאני יודע הוא הציל את חיי, אבל אני לא זוכר את כל מה שקרה". במהלך התקיפה ניסה אבו סבילה לעצור את התוקפים ואמר להם "אני בדואי, שירתתי בצה"ל", אבל לדבריו "זה לא עזר". עוד אמר סבילה כי "אנחנו חיים ביחד במדינה, היהודים והבדואים, וזה קשה מאוד".

אחיו, חארב אבו סבילה, אמר: "לא צריך לקרות דבר כזה, ואני מאשים את הממשלה ואת המשטרה בזה". לדבריו של האח, כל אדם במדינה "יכול לעשות כל העולה על רוחו בערבי, גם במחבלים. אחי לא החזיק שום דבריו בידיו ואפילו ניסה להזדהות ולומר שהוא היה חייל". אולם, "כלום לא עזר לו".

עוד בוואלה! NEWS:
יועצי דשא במיליונים וליקויי בטיחות ברשויות המקומיות
רוסיה ממשיכה בקו התוקפני: הפלת המטוס - צעד מתוכנן
דעה: הגיע הזמן לחזור לדבר עם הפלסטינים

קריית גת: מחבל דקר ארבעה ונתפס בחצר בית; צעיר בדואי נחשד כמחבל והותקף. ספק 500
רגע התקיפה בקריית גת/ספק 500

בית משפט השלום באשקלון האריך היום ביומיים את מעצרו של אחד החשודים בתקיפת צעיר בדואי לאחר שזה נחשד כמחבל במהלך פיגוע הדקירה בקריית גת בסוף השבוע. הצעיר, תושב קריית גת, חשוד כי דקר והכה את הצעיר, תושב שגב שלום שבנגב.

בסרטון, שצולם אחרי פיגוע הדקירה בקריית גת, בזמן שעדיין מתבצעים חיפושים אחרי המפגע שדקר ארבעה אנשים - נראים הרגעים שבהם נקלע הצעיר הבדואי חסר האונים לידיהם של כמה אזרחים שהחליטו לקחת את החוק לידיים. עורכת דינו של החשוד, חופית אדרי, הכחישה את הטענה שמרשה דקר את הצעיר הבדואי, אולם הוסיפה כי הוא הודה בחקירתו שבעט בו.

בתיעוד של התקיפה, נשמעים התושבים מעודדים זה את זה לתקוף אותו. החשוד זעם על כך שהיה מי ששמר על הצעיר אשר שכב על האדמה. "אתם עוד מרחמים עליו? אני כבר דקרתי, רדו עליו כולכם. מה אתם מסתכלים על הבן זונה הזה", נשמע אחד מהם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת הבדואי שנחשד כמחבל בקריית גת: "לא היה לינץ'". שי מכלוף
החשוד בבית המשפט, היום/שי מכלוף

"הלקוח שלי הודה בכך שבעט פעמיים בצעיר הבדואי, אולם הוא מכיש את הדקירה", אמרה עו"ד אדרי, שהוסיפה כי הצעיר אף סייע למשטרה לאתר את המחבל שנמלט מהזירה לאחר הפיגוע. בנוגע לאמירה שתועדה בסרטון, בו הודה החשוד בדקירת הצעיר הבדואי, אמרה עורכת הדין כי "אלו נאמרו בלהט הרגע ובטפשות, אך המילה לינץ' רחוקה ממה שהיה בפועל. הצעיר שהוכה שוחרר מבית החולים ומצבו טוב". לדבריה, "למשטרה אין ראיות של ממש, ורוצה לעשות למען יראו ויראו".

פיגוע דקירה בקריית גת, חיפושים אחר המחבל בעיר. 21 בנובמבר 2015.. זוהר גואטה,
החיפושים אחרי החשוד בקריית גת/זוהר גואטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully