וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן הכחיש כי לעג לאלהרר: "מכפישים את שמי, דמי מותר"

דב גיל-הר

25.11.2015 / 13:25

בריאיון לאולפן וואלה! NEWS, שב חבר הכנסת מהליכוד על דבריו כי אינו התכוון לפגוע בחברת סיעת "יש עתיד" במהלך ההצבעה על תיקון חוק הגיוס. "מי שמעליל עליי עלילות הוא שקרן"

עריכה: ניר חן

ח"כ אורן חזן (הליכוד) התייחס היום (רביעי) בריאיון לאולפן וואלה! NEWS לסערה שעורר בעקבות ההערות הפוגעניות שהשמיע כלפי נכותה של ח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) במהלך הדיונים בחוק הגיוס בלילה שבין שני לשלישי. הוא הכחיש כי לעג לה וטען כי "מכפישים" את שמו. מוקדם יותר היום חזר במליאת הכנסת על טענותיו ולפיהן לא התכוון לפגוע באיש.

במהלך ההצבעה על תיקון חוג הגיוס בקריאה שנייה ושלישית בין שני לשלישי, ח"כ חזן צעק חזן לעבר אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?", בהתייחסותו לבקשתה של חברת הכנסת הסובלת מניוון שרירים מח"כ עיסוואי פריג' (מרצ) להצביע עבורה במהלך כמה הזדמנויות בשבוע שעבר, אז התקיים מרתון של דיונים והצבעות על תקציב המדינה. ח"כ חזן התעקש כי ח"כ פריג' ביצע הצבעה כפולה באותו דיון וקרא לבדוק את המקרה.

לקריאה נוספת בנושא
אורן חזן לעג לנכות של קארין אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?"
חזן על דבריו לאלהרר: "מתנצל אם נפגעה, אך מדובר בשקר מוחלט"
ח"כ שלח: "אורן חזן הוא בושה בעצם נוכחותו במליאה"

אורן חזן ב ישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
מכחיש ותוקף את ח"כ פריג'. אורן חזן בהצבעה על התקציב/נועם מושקוביץ

"אני מעולם לא לועג על נכויות על אנשים", טען ח"כ חזן. "אני רואה את הסערה שנוצרה ב-48 השעות האחרונות. אני רואה איך מכפישים אותי בכל מקום ודמי מותר. היא הולכת ומלכלכת עליי. מי שבא ומעליל עליי עלילות אז הוא שקרן. אם יש מישהו בציבור שנפגע מהסיפור הזה, על אף שהטעו אתכם, אני לוקח אחריות אישית ואני מתנצל. לא לשם כיוונתי, לא זו הייתה הכוונה".

לדבריו, "אמרתי לראש הממשלה 'הטעו אותך', לא היו ולא נבראו דברים לגבי קארין אלהרר. לא פניתי אליה ולא פגעתי בה. היה לי שיח עם שולי מועלם. אני מחכה להקלטה של אותו שידור כדי לפרסם פעם אחת ולתמיד את ההקלטה עם תמלול מלא".

"מישהו צריך לתת הסבר אם באופן חוקי מותר להצביע במקום ח"כ שעסוק בפלאפון במהלך ההצבעה". לדבריו, "אתמול הוצאתי מכתב ליועץ המשפטי של הכנסת בדרישה לחקור את הנושא, אך משום מה הדבר הזה לא פורסם. יש הרבה אנשים בשמאל שמזמן היו צריכים להניח את המנדט ולחזור הביתה, אבל זו הדמוקרטיה. ביום חמישי האחרון , לפנות בוקר, בהצבעה על תקציב המדינה, מישהו גנב הצבעה וניסה להפיל ממשלה באופן לא חוקי. עד לרגע זה לא הוצג שום מסמך שהדבר הזה מותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הצבעה שנייה בבחירות לנשיאות בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ח"כ אלהרר סובלת מניוון שרירים/נועם מושקוביץ

במהלך הדיון הבוקר במליאה אמר ח"כ חזן כי "ב-48 השעות האחרונות יש הרבה רעש והמולה שנולדה מכך שביקשתי לחקור את עניין ההצבעה הכפולה שהייתה כאן בליל התקציב. איכשהו זה גלש למחוזות אחרים ואני רוצה לשים דברים על דיוקם. לא הייתה לי ואין לי שום טענה כלפי ח"כ קארין אלהרר. אם באופן כלשהו היא נפגעה מהסיפור או נפגעה בצורה כזו או אחרת ממני - אז ראשית אני מתנצל. ואני גם אתנצל אישית כלפי כל אחד שבכלל נפגע מהדבר הזה. כל טענתי הייתה כלפי ההצבעה הכפולה של פריג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully