וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרחית ברזיל ותושב תל אביב מואשמים בהברחת 19 ק"ג קוקאין לישראל

25.11.2015 / 14:05

האישה נתפסה כשנחתה בנתב"ג וברשותה שתי מזוודות שבהן הוסלקו כ-19 ק"ג מהסם. היא יצרה קשר עם שותפה, ולמחרת הוא נעצר כשהגיע לאסוף ממנה את המזוודות. "פוטנציאל הנזק לציבור הוא גדול במיוחד"

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"אירוע שתוכנן לפרטים במשך חודשיים"/ראובן קסטרו

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד אלנקר נסימנטו, אזרחית ברזיל בת 37, ושמואל פייגר, תושב תל אביב בן 69, בגין קשירת קשר לביצוע פשע וייבוא סם מסוג קוקאין. על פי כתב האישום, במהלך החודשים האחרונים קשרה נסימנטו קשר מיוזמתה עם בנו של פייגר המתגורר בדרום אמריקה, ועם מעורבים נוספים מטעמו, לייבא קוקאין מברזיל לישראל. במסגרת זאת סיכמו הצדדים כי נסימנטו תקבל בתמורה לייבוא הסם סכום של כ-50 אלף ריאל ברזילאי (כ-52 אלף שקל).

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שיחה קשה עם בנט: מגל הודח מתפקיד יו"ר הסיעה
תינוקת נפגעה קשה בנגב, ככל הנראה לאחר שבלעה חומר רעיל
"דאעש יותר טוב ממך": אחד מגדולי המחזירים בתשובה הותקף בתל אביב

על פי האישום, קיבלה נמיסטו משותפיה בברזיל כרטיס טיסה לישראל ושתי מזוודות שבהן הוסלקו כ-19 ק"ג קוקאין בעת ששהתה בסן פאולו. כשנחתה בנתב"ג היא נעצרה. בהנחיית המשטרה שלחה נמיסטו לשותפיה הודעה כי הגיעה לישראל וכי ניתן לאסוף ממנה את המזוודות. הסמים הוצאו ברובם מהמזוודות, שמולאו בחפצים אחרים. למחרת הגיע פייגר למלון ליאונרדו בטבריה בכוונה לקבל לידיו את מזוודות הסם. לאחר שמסרה לו נסימנטו את המזוודות, נעצר פייגר על ידי שוטרים שהיו במקום וצפו במתרחש.

עו"ד איריס פיקר סגל שהגישה את כתב האישום כתבה בבקשת המעצר: "המדובר בכמות עצומה של סם שייבאו ארצה, שביכולתו לגרום לנזקים רבים עם הפצתו לציבור. מדובר באירוע שתוכנן לפרטים במשך חודשיים ומעורבים בו גם גורמים מחוץ לישראל. כמות הסמים העצומה יובאה לארץ באמצעות הסלקתם במזוודות ויש להניח כי כמויות אלו היו אמורות להניב למעורבים בהברחתם רווחים בשיעור ניכר, ופוטנציאל הנזק לציבור הטמון בכמות שמדובר בה הוא גדול במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully