וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הניסוי החברתי שחושף את תאוות הבצע של כולנו

26.11.2015 / 12:22

קובי פרסין, כוכב יוטיוב אמריקאי, יצא לרחובות ניו יורק עם חליפה עליה מודבקים שטרות דולר, וגילה שדווקא העשירים הם אלה שהתעקשו לקחת ממנו כסף. מחוסר הבית בו נתקל ביקש שני דולר בלבד

Coby Persin

בשנתיים האחרונות הפך קובי פרסין האמריקאי לכוכב יוטיוב, כשפרסם סדרה של מתיחות פופולריות מאוד. בין היתר הוא התחפש לזאק אפרון, גרם להומלסים להילחם על כסף, ולפני מספר חודשים הפך לשם דבר בארצות הברית כשתיעד כמה קל למטרידים אינטרנטיים ליצור קשרים עם נערות, וזכה לעשרות מיליוני צפיות.

השבוע הוא חזר עם ניוסי חדש, בו שהתהלך ברחבי ניו יורק עם חליפה עליה מודבקים 50 שטרות של דולר, בצירוף שלט עליו נכתב: "קחו מה שאתם צריכים". אלא שפרסין בוודאי לא ציפה שהאנשים הלהוטים ביותר לקחת ממנו כסף יהיו דווקא אלה שיש להם כסף בעצמם.

"אנשים לקחו כסף מסיבות נוראיות", אמר ל"האפינגטון פוסט". "בחור אחד הודה שהוא לא צריך את הכסף. אישה אחרת לקחה 19 דולר כי היה לה תור למניקור".

פרסין שם לב שחלק מהאנשים שלוקחים ממנו כסף לבושים בבגדי מעצבים. אחרי כשעה וחצי נתקל בהומלס שביקש לקחת ממנו שני דולר בלבד: "הוא אמר שזה כל מה שהוא צריך עבור אוכל". בסופו של דבר, העניק פרסין להומלס 60 דולר.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד מקובי פרסקין: האם לבוש משפיע על איך שמתייחסים לאנשים?

כיצד להשיג מספרי טלפון של בחורות

לא, זהו לא זאק אפרון

  • עוד באותו נושא:
  • ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully