וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה ממרכז הארץ לא הגיעה לטיול השנתי - ונמצאה תלויה בביתה

25.11.2015 / 2:43

אביה ואחיה של הנערה, תלמידת כיתה ח' בת 13, מצאו אותה ללא רוח חיים בביתם. על פי גורמים המעורים במקרה היא לא השאירה מכתב התאבדות. במשרד החינוך ובעירייה פתחו בבדיקה

אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
אמבולנס מפנה פעוט שטבע בבריכה בחולון, נובמבר 2014/ראובן קסטרו

תלמידת כיתה ח' בחטיבת ביניים במרכז הארץ, בת 13, נמצאה אתמול בבוקר (שלישי) תלויה בביתה, לאחר שלא הגיעה לטיול השנתי. התלמידה הגיעה לנקודת היציאה סביב 6:30, שעת היציאה המיועדת, אולם חזרה לביתה, לכאורה כדי להשלים ציוד - ולא שבה. לאחר שבמשך כשעה וחצי לא אותרה הנערה, יצאו התלמידים לטיול. זמן לא רב לאחר מכן מצאו את הנערה אביה ואחיה בביתם, כשהיא ללא רוח חיים. על פי גורמים המעורים במקרה היא לא השאירה מכתב התאבדות.

השירות הפסיכולוגי במשרד החינוך החליט עם הידיעה על מותה של התלמידה שלא להפסיק את הטיול, בן כמה ימים, והוא אכן נמשך, אם כי ייתכן שיקוצר. התלמידים השוהים הלילה בעין גדי קיבלו את ההודעה על התאבדות חברתם מהצוות החינוכי של בית הספר ומצוותים פסיכולוגיים של משרד החינוך והעירייה, ובמהלך הערב נערכו עמם שיחות.

עוד בוואלה! NEWS:
נתוני המיצ"ב: נשמרו הפערים החברתיים, עלו הגניבות וירדה האלימות
ההורים מוחים: מנהלת תיכון בת"א רוצה לעזוב לטובת תפקיד בכיר
התכנית לחיזוק לימודי המתמטיקה תורחב גם לחטיבות הביניים

משרד החינוך: "המקרה נמצא בבדיקה"

במשרד החינוך ובעירייה פתחו בבדיקת המקרה, ומבירור ראשוני עולה כי אין בסיס לחשד לפיו בבית הספר סירבו להוציא את הנערה לטיול בשל סיבות כלכליות. גורם במשרד סיפר כי התלמידה אמורה הייתה לחזור לנקודת היציאה ובמהלך הבוקר אף התקיימה שיחת טלפון בינה לבין המחנכת. על פי הבדיקה שנערכה במשרד החינוך, בהמשך ניסו אנשי הצוות לאתר אותה דרך שיחות אליה ולהוריה ומשלא הצליחו יצאו לטיול.

עוד התברר כי בטרם שמה קץ לחייה, הגיעה התלמידה לבית הספר בליווי אביה לאחר שהשכבה יצאה לטיול. היא חזרה לביתה, שם שהה גם אחיה.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "המקרה נמצא בבדיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully