וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו גינה את דברי חזן, שהשיב: "ראש הממשלה, משקרים לך"

במהלך טקס הענקת תעודות הוקרה לפעילים יוצאי אתיופיה, התייחס ראש הממשלה להתבטאויותיו הפוגעניות של חזן כלפי ח"כ אלהרר, הסובלת מניוון שרירים. חזן בתגובה: "זו אינפורמציה שקרית, מעולם לא פניתי אליה"

צילום: לע"מ, עריכה: מתן חדד

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) במהלך טקס הענקת תעודות הוקרה לפעילי הקהילה האתיופית להתבטאותו של ח"כ אורן חזן (הליכוד), שלעג לח"כ קארין אלהרר (יש עתיד) על נכותה במהלך דיון במליאת הכנסת. נתניהו ציין כי נזף בחזן וגינה את דבריו.

לדברי ראש הממשלה, "אני לא יכול לסבול גזענות, אני לא יכול לסבול אפליה, אני לא יכול לסבול התעמרות, לא נגדכם ולא נגד אף אחד. היום בכנסת קרה משהו, משהו חמור. ביקשתי לבדוק את הפרטים והם אכן התבררו. חבר כנסת בסיעתי אמר דבר פסול לחברת הכנסת קארין אלהרר, דבר שאסור היה להיאמר ואני מגנה אותו בכל פה. אני התקשרתי לאותו חבר כנסת ונזפתי בו ואמרתי לו שהדברים הללו אסור שיישמעו".

לקריאה נוספת:
חזן על דבריו לאלהרר: "מתנצל אם נפגעה, אך מדובר בשקר מוחלט"
ח"כ שלח: "אורן חזן הוא בושה בעצם נוכחותו במליאה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו במכון המחקר Center for American Progress בוושינגטון, נובמבר 2015. AP
"חבר כנסת מסיעתי אמר דבר שאסור היה שייאמר". נתניהו/AP

בתגובה לדברי ראש הממשלה, כתב ח"כ חזן בחשבון הטוויטר שלו: "אדוני ראש הממשלה, מטעים אותך ומוסרים לך אינפורמציה שקרית. מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר, לא שוחחנו, ובטח שלא העלבתי אותה. השיח שלי היה עם ח"כ מועלם".

התקרית המביכה והחריגה התרחשה הלילה במליאת הכנסת, כאשר חזן לעג לנכותה של אלהרר. במהלך ההצבעות על חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית, צעק חזן לעבר אלהרר, "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?". יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, המתין לסוף ההצבעות, ואז ניגש ליו"ר הכנסת יולי אלדשטיין, בדרישה שיוציא מהאולם את חזן. בשיחה שנקלטה במצלמות ערוץ הכנסת, נשמע לפיד אומר: "יולי, יושב פה חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו בנדון. הוא יושב שם וצוחק עליה".

תחילתו של הסיפור לפני כשבוע, בזמן ההצבעות על תקציב המדינה, במהלכן התקיימו מאות הצבעות במרווחי זמן קצרים, אז ביקשה אלהרר, הסובלת ממחלת שרירים, מחבר הכנסת ממרצ עיסאווי פריג' שילחץ בשבילה על כפתור ההצבעה בכמה הזדמנויות. חזן, שהבחין בכך, טען כי מדובר ב"פרשת ההצבעות הכפולות", ובמליאה נוצרה מהומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אורן חזן מגיע למרכז הליכוד, יוני 2016. מגד גוזני
מכחיש שאמר את הדברים לח"כ אלהרר. חזן/מגד גוזני

כשהתייחס לדברים בעמוד הפייסבוק שלו, התנצל חזן על דבריו אך מאידך, הכחיש אותם. "מכיוון ששוב השמאל וחלקים בתקשורת מנסים לשקר ולהכפיש, אז הנה האמת במלוא הדרה: מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר ואמרתי את הדברים שנכתבו עליי, זהו שקר מוחלט", כתב. "כמי שבילה שני שליש מחייו בבתי חולים וכאח לנכה צה"ל", המשיך חזן, "מעולם לא פגעתי או חלילה לגלגתי על הנכות שלה או על נכות של מישהו אחר, מי שמכיר אותי יודע שזה רחוק ממני שנות אור וכמה שינסו לטפול זאת עליי זה לא יתפוס כי זה פשוט לא נכון".

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully