וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן על דבריו לאלהרר: "מתנצל אם נפגעה, אך מדובר בשקר מוחלט"

24.11.2015 / 14:24

חבר הכנסת מהליכוד פרסם בעמוד הפייסבוק שלו התייחסות לסערה שעוררו דבריו לחברת הכנסת מיש עתיד. "השמאל וחלקים בתקשורת מנסים לשקר ולהכפיש". חזן הוסיף מנקודת מבט של אח לנכה צה"ל: "מעולם לא פגעתי או חלילה לגלגתי על הנכות שלה או של מישהו אחר"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק

חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) התייחס אחר הצהריים (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלו לסערה שהתפתחה בעקבות דברי הלעג שלו לנכותה של חברת הכנסת קארין אלהרר (יש עתיד). "מכיוון ששוב השמאל וחלקים בתקשורת מנסים לשקר ולהכפיש, אז הנה האמת במלוא הדרה: מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר ואמרתי את הדברים שנכתבו עליי, זהו שקר מוחלט".

"כמי שבילה שני שליש מחייו בבתי חולים וכאח לנכה צה"ל", המשיך חזן. "מעולם לא פגעתי או חלילה לגלגתי על הנכות שלה או על נכות של מישהו אחר, מי שמכיר אותי יודע שזה רחוק ממני שנות אור וכמה שינסו לטפול זאת עליי זה לא יתפוס כי זה פשוט לא נכון. אני אישית מתנצל אם מישהו נפגע כתוצאה מהפרסומים השקריים הללו, לצערי הוטעיתם".

התקרית המביכה התרחשה במהלך ההצבעות על חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית. חזן צעק לעבר אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד המתין לסוף ההצבעות ואז ניגש ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בדרישה שיוציא מהאולם את חזן. בשיחה שנקלטה במצלמות ערוץ הכנסת, נשמע לפיד אומר: "יולי, יושב פה חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו בנדון? הוא יושב שם וצוחק עליה".

לקריאה נוספת:
ח"כ שלח: "אורן חזן הוא בושה בעצם נוכחותו במליאה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של חזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לדברים זימן ראש הממשלה בנימין נתניהו את חזן לשיחה, שבסופה פרסם את ההודעה לפיה, "ראש הממשלה רואה בחומרה את הדברים המיוחסים לח"כ אורן חזן. אם אכן נאמרו, ראש הממשלה דורש שהתבטאויות כאלה לא יישנו".

חזן פירט את מה שלטענתו הייתה השתלשלות הדברים. "לפני כשבוע, בהצבעות התקציב, בזמן שדעתה של ח"כ אלהרר הייתה מוסחת, הצביע במקומה ח"כ אחר, עיסאווי פריג' ממרצ. הסרטון של ההצבעה הכפולה נשלח אליי מהעיתונאי יוסי עטר שחשף זאת ואני הפניתי אותו ליו"ר הכנסת ולראש הממשלה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
הצבעה שנייה בבחירות לנשיאות בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ח"כ קארין אלהרר/נועם מושקוביץ

"משום מה", טען חזן, "בחרו חברי כנסת מהשמאל להראות כאילו אני יוצא נגד ח"כ אלהרר, שהיא במקרה גם נכה ולא נגד ח"כ פריג' שהצביע כפול. גם כששאלתי אתמול במליאה איפה ח"כ פריג' החליטו בתקשורת לשתול, פשוט כך, בפי מילים שלא נאמרו על ידי, כנגד ח"כ אלהרר, שאותה אני מאוד מוקיר ומעריך".

"אז חברים", סיכם הח"כ, "לא היה ולא נברא, ח"כ פריג' ביצע הצבעה כפולה, שלכאורה אינה חוקית, עד שיוכח אחרת, ובמקום להוכיח כי לא כך הוא כפי שרואים בסרטון, שהוא עשה זאת בהיסח דעת בזמן שהיא עסוקה בדברים אחרים, מאשימים את השליח .האמת היא אמת ועליה להיאמר גם אם אינה נעימה לאוזני אנשי השמאל והתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully