וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חזן לעג לנכות של קארין אלהרר: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?"

24.11.2015 / 5:02

במהלך ההצבעות על חוק הגיוס צעק חזן את הדברים לעבר חה"כ מיש עתיד והתייחס לעזרה שביקשה מחברה למליאה בליל ההצבעות על תקציב המדינה. לפיד ניגש בתגובה ליו"ר הכנסת וביקש שיוציא את חזן מהאולם. חזן: "התבוסות הליליות לא עושות לו טוב"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק

תקרית מביכה וחריגה התרחשה הלילה (שלישי) במליאת הכנסת, כאשר חבר הכנסת אורן חזן מהליכוד לעג לנכותה של חברת הכנסת קארין אלהרר מסיעת יש עתיד. במהלך ההצבעות על חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית, צעק חזן לעבר אלהרר, "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?". יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, המתין לסוף ההצבעות, ואז ניגש ליו"ר הכנסת יולי אלדשטיין, בדרישה שיוציא מהאולם את חזן. בשיחה שנקלטה במצלמות ערוץ הכנסת, נשמע לפיד אומר: "יולי, יושב פה חבר כנסת אחד, לועג באופן קונסיסטנטי לנכות של חבר כנסת אחר, אתה לא יכול לא לעשות משהו בנדון? הוא יושב שם וצוחק עליה".

אורן חזן ב ישיבת הכנסת בהצבעה על חוק תקציב המדינה. נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
אורן חזן בכנסת, בשבוע שעבר/נועם מושקוביץ

תחילתו של הסיפור לפני כשבוע, בזמן ההצבעות על תקציב המדינה, במהלכן התקיימו מאות הצבעות במרווחי זמן קצרים, אז ביקשה אלהרר, הסובלת ממחלת שרירים, מחבר הכנסת ממרצ עיסאווי פריג' שילחץ בשבילה על כפתור ההצבעה בכמה הזדמנויות. חבר הכנסת אורן חזן, שהבחין בכך, טען כי מדובר ב"פרשת ההצבעות הכפולות", ובמליאה נוצרה מהומה, עד שיו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, ניגש לשולחן שבו יושבים השניים ואישר להם להמשיך לעשות כן.

לאחר שפנה לפיד לאדלשטיין, הוא השיב לו, "אתה יודע שיש לי בעיה איתו". לפיד אמר לו שהוא יודע, וכי "תוגש תלונה, אבל צריך לזרוק איתו מפה. לא רציתי לעשות עם זה משהו כדי שלא יגידו שאני מנצל את השוויון בנטל, חיכיתי עד אחרי ההצבעה, תעיף אותו מהאולם". יו"ר יש עתיד, שכנראה לא זכה לתשובה שלה ציפה, הפציר באדלשטיין לפעול בנידון. "יולי, אתה היו"ר, למי אני אפנה? למי אני אפנה? אתה היו"ר", אמר. בשלב זה ניגש אורן חזן ללפיד, וקרא לעברו: "יהיר, יהיר, יש לך בעיה איתי?"."תתרחק ממני, יא חתיכת כלום", אמר לו לפיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הצבעה שנייה בבחירות לנשיאות בכנסת, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ח"כ אלהרר/נועם מושקוביץ

חזן צייץ הלילה בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לתקרית: "לפיד ובוז'י מתחרים בבכיינות. יהיר שהתבוסות הליליות לא עושות לו טוב רץ להתבכיין עלי ליו"ר הכנסת: 'תוציא אותו..תוציא אותו..', יש למישהו טישו?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציוץ של חזן אחרי התקרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully