וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון דריסה במחסום בצפון ירושלים, הנהג נמלט

כלי רכב הגיע למחסום חיזמה שבשולי שכונת פסגת זאב, וסטה מנתיבו - ככל הנראה במטרה לדרוס את המאבטחים שמוצבים שם. לא היו נפגעים באירוע, וצה"ל פתח בסריקות לאיתור החשוד שברח מהמקום. עדכונים שוטפים

צילום: הצלה יו"ש

22:02: חשד לניסיון פיגוע בצפון ירושלים

נהג ברכב הגיע למחסום חיזמה שליד שכונת פסגת זאב בצפון ירושלים. לפי העדויות, הוא סטה מנתיבו - ככל הנראה במטרה לדרוס את המאבטחים והחיילים שמוצבים שם. עם זאת, איש לא נפגע, והחשוד נמלט מהמקום. כוחות צבא הוקפצו לזירה, וכן החלו סריקות לאיתור החשוד. יתכן שזה ניסיון דריסה לאומני, אולם לא נשללות אפשרויות אחרות.

מעצרים בג'נין , מאי 2015. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה!
כוחות מג"ב בגדה/מערכת וואלה!, אמיר בוחבוט

19:54: אבנים על כביש בגין בירושלים

גבר נפצע באורח קל מאבנים שיודו לעבר מכוניתו במחלף בן ציון נתניהו בכביש בגין שבצפון בירושלים. הוא פונה לבית החולים הדסה הר צופים בעיר. כוח צה"ל פתח בסריקות לאיתור חשודים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

18:53: ניסיון פיגוע ירי בבנימין

יריות נורו לעבר כלי רכב ישראלי בין גבעת אסף לבית אל בבנימין. הנהגת דיווחה כי שמעה את קולות הירי, וכוחות שהגיעו למקום זיהו פגיעה במכונית וכן תרמילים. אין נפגעים.

10:33: כוחות הביטחון עצרו הלילה 16 מבוקשים בגדה המערבית

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל, לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז ש"י באזור יהודה ושומרון 16 מבוקשים. 12 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. חמישה מהעצורים הם פעילי חמאס.

נהלי בידוק חדשים, צומת גוש עציון, נובמבר 2015. נועם מושקוביץ
כוחות בודקים כלי רכב בצומת גוש עציון/נועם מושקוביץ

10:02: פלסטיני נתפס סמוך לבנייני האומה בירושלים וברשותו סכין

צעיר פלסטיני נתפס ליד בנייני האומה בירושלים וברשותו סכין. עוברת אורח שהייתה במקום דיווחה לשוטרים כי מדובר במחבל. המשטרה בודקת את כוונותיו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפלסטיני שנתפס בבנייני האומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:20: פיגוע דריסה בצומת תפוח: ארבעה פצועים בינוני וקל

ארבעה אנשי כוחות הביטחון נפצעו בפיגוע דריסה שאירע בצומת תפוח. המחבל נורה על ידי הכוחות במקום.

דובר מד"א מסר כי בשעה 08:17 התקבל במוקד מד"א מרחב ירקון על שלושה הולכי רגל שנפגעו מרכב בפיגוע דריסה סמוך לצומת תפוח. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון ארבעה פצועים כבני 20 בהכרה מלאה, בהם אחד במצב בינוני עם פגיעת בטן וראש , ושלושה במצב קל עם חבלות בגפיים.

המחבל בפיגוע הדריסה בצומת תפוח, נובמבר 2015. מצב ביטחון גלובלי, מערכת וואלה! NEWS
רכב המחבל/מערכת וואלה! NEWS, מצב ביטחון גלובלי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

7:43: החל בידוק רכבים פלסטיניים בכבישים המשותפים לישראלים

צה"ל החל ליישם הבוקר (שלישי) את הנחיית ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לערוך בידוק בכל כלי הרכב הפלסטיניים שנוסעים על כבישים שבהם נוסעים גם ישראלים. כתוצאה מכך, נוצר עומס תנועה כבד סביב היציאות מחברון ומחווארה וביציאה משכם.

7:33: תשוחרר מבית החולים הקצינה שנפצעה בפיגוע בכביש 443

קצינת צה"ל שנפצעה אתמול (שני) באורח קל בפיגוע בכביש 443 צפויה להשתחרר היום לביתה, לאחר שטופלה בבית החולים שערי צדק. הפיגוע אירע ליד בית חורון בתחנת הדלק "דור אלון", וכתוצאה ממנו נרצח זיו מזרחי, חייל בן 18 מגבעון, ונפצעה צעירה נוספת באורח קל.

23:34: צה"ל תקף עמדה של חמאס בעזה בתגובה לירי רקטה

חיל האוויר תקף אמש עמדה של הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל-קאסם, ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה וימשיך לפעול בחומרה על-מנת לשמור על השקט ביישובי הדרום". לא דווח על נפגעים.

תקיפת חיל האוויר אירעה בתגובה לירי הרקטה אתמול בבוקר לעבר עוטף עזה. בטרם התפוצצה הרקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול, לא נשמעה התרעת "צבע אדום". לא היו נפגעים או נזק כתוצאה מהנפילה. ביום שלישי שוגרה רקטה נוספת משטח רצועת עזה לעבר ישראל, וגם היא נפלה באזור אשכול, ככל הנראה סמוך לגדר המערכת.

עם זאת, לא היה ברור אם הרקטה התפוצצה בשטח ישראל או שבמדובר בשיגור כושל והרקטה נפלה בשטח הרצועה. טרם השיגור לא נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי עוטף עזה, משום שהרקטה נפלה בסמוך לגדר. לא היו נפגעים או נזק.

תקיפת חיל האוויר במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה  23 בנובמבר 2015. צילום מסך מתוך טוויטר, צילום מסך
רצועת עזה, אמש/צילום מסך, צילום מסך מתוך טוויטר

22:07: בן ה-70 שנפצע בפיגוע הדקירה בבירה שוחרר מבית החולים

הגבר בן ה-70 שנפצע בראשו ובגבו בפיגוע הדקירה בשוק מחנה יהודה בירושלים שוחרר מבית החולים לביתו. הפצוע השני, בן ה-27, עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בבירה. מצבו קל ויציב והוא מטופל במחלקה לכירורגיה פלסטית.

21:18: ירי בוצע לעבר פילבוקס במעבר קלנדיה; אין נפגעים

ירי בוצע אמש לעבר פילבוקס במעבר קלנדיה שמצפון לירושלים. לא דווח על נפגעים באירוע.

20:32: הלוויית החייל שנרצח בפיגוע תתקיים מחר בהר הרצל

הלווייתו של רב"ט זיו מזרחי, חייל צה"ל בן 18 שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בתחנת הדלק דור אלון שבכביש 443 תתקיים היום ב-13:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל שבירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רב"ט זיו מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully